Uroš Đ. nađe zanimljive stvari na internetu. Zapravo na Jutjubu, pa mi ih redovno prosledi. U prošlu subotu mi šalje neku seriju domaćih reklama iz sedamdesetih. Nije to iz edicije ’nostalgija’, kao da se setimo kakve su to bile čokoladice, sokići, tralala… Ovo su bile crnobele reklame iz nekog kamenog doba domaćeg advertajzinga. Crnobele. Ide reklama za domaće vino. Carica Milica. Mlada žena, a verovatno devojka, obučena kao carica sa sve krunom sipa muškarcima vina rujnog. Pomislim, eto nalazio je advertajzing rupu pa provukao srpsku dinastiju u reklami za vino. Ili je to bilo bezazleno jer i mi smo učili deseteračke junačke pesme a ne samo Sava Kovačević, Tito maršal…
Odmah odgovorim Urošu, kaže on, „domaća proizvodnja, radi industrija, ljudi zaposleni…“ Nastavim, evo keksa, domaći, pa domaće cigarete, deluje ko krdža ali reklama kaže „za prave pušače“. A taj pravi pušač, neki zalizani gospodin, francuski tip, sedi za stolom, i odvaljuje dimove, može da prođe i kao filmski kritičar, boem, a ovde u funkciji degustatora cigareta, mislim „drina“.
CEO TEKST PROČITAJTE U NOVOM NEDELJNIKU KOJI JE NA KIOSCIMA OD ČETVRTKA 16. MARTA. DIGITALNO IZDANJE DOSTUPNO NA NSTORE.RS