Kompanija LG Electronics (LG) predstavlja svoje najnovije inovacije sa privrženom inteligencijom na CES® 2025. Pod sloganom „Život je lep 24/7 uz privrženu inteligenciju“, LG izložbeni prostor u Kongresnom centru u Las Vegasu ilustruje kako kompanija pruža neverovatnu udobnost i nova korisnička iskustva besprekorno integrišući AI u svakodnevni život.

Na ulazu u izložbeni prostor, slogan kompanije LG je oživljen zahvaljujući dinamičnoj i impresivnoj brendiranoj fasadi: masivnom polukružnom ekranu sa LG Kinetic LED Media Art. LG nudi svoje prilagodljive Kinetic LED proizvode kao deo kompletnog rešenja za kupce, pružajući sve od početnog dizajna do usluga nakon instalacije. Kompanijski inovativni ekrani pružaju izuzetna, multisenzorska iskustva sa zadivljujućim kvalitetom slike i sposobnošću izvođenja elegantnih kinetičkih pokreta u sinhronizaciji sa audio i video sadržajem.

LG izložbeni prostor na CES 2025 podeljen je na različite zone koje predstavljaju jutro, podne, popodne, veče i noć, a sve je zasnovano na potrazi kompanije za „prostorom kao uslugom“ kako bi se proširili horizonti životnih prostora. Svaka zona pokazuje kako LG AI inovacije mogu da obogate svakodnevnu rutinu ljudi. Posetioci će na licu mesta moći da se uvere kako se LG inteligentni kućni aparati, rešenja za pametni život i najsavremenije tehnologije kombinuju da bi se stvorili celodnevni komfort, udobnost i povezanost.

Jutro sa LG privrženom inteligencijom

 

Zona Rise & Shine (LG AI dom) prikazuje LG viziju za besprekoran početak dana, koju omogućavaju LG privržena inteligencija i On-device AI Hub. Posetioci mogu da istraže

inteligentni dom koji ih razume i prilagođava se njihovim potrebama, nudeći proaktivna rešenja koja će svaki dan učiniti lakšim, i personalizovano životno okruženje koje je i bezbedno i veoma dobro povezano. Posetioci mogu da vide inovacije kao što su prepoznavanje lica i glasa u spavaćoj sobi, koje pružaju personalizovani sadržaj i uvide u način života na osnovu obrazaca spavanja. Tehnologije se čak prilagođavaju rutinama korisnika zahvaljujući automatskom prepoznavanju situacije i nude lako svarljive podatke i uvid pomoću On-device AI Hub-a, gde su osetljive informacije bezbedno zaštićene LG Shiled-om.

Zona Connect & Cruise (auto-komercijala) fokusira se na LG AI mobilnost i komercijalne inovacije za život u pokretu. Posetioci mogu ovde da iskuse AI rešenje za detekciju u kabini, Vision AI koncept mobilnosti koji je dizajniran da unese veću bezbednost, udobnost i hiperpersonalizaciju u buduće iskustvo mobilnosti.

Podne – savršeno vreme za rad i igru

Zona Work & Create (inteligentna kancelarija) predstavlja sposobnost AI da transformiše posao u pametnije, modernije iskustvo. Posetioci mogu da steknu praktično iskustvo u radu sa LG gram Pro 2 u 1 laptopom, dok stručnjaci demonstriraju kako da se maksimizuju AI mogućnosti korišćenjem LG CreateBoard. Ova prezentacija naglašava jednostavnost generisanja AI uvida zasnovanih na dokumentima i korišćenje AI kontrola sistema.

Zona Gear up & Game (gejming zona) je AI optimizovano okruženje gde će posetioci doživeti neuporedivo gejming iskustvo. LG ThinQ ON, koji može da se poveže sa različitim IoT senzorima i uređajima, olakšava kreiranje personalizovane gejming stanice i kontrolu podešavanja raspoloženja samo jednim pritiskom na dugme. Posetioci takođe mogu da isprobaju napredne webOS pametne gejming monitore, uključujući savitljivi LG UltraGear™ OLED gejming monitor.

Podmlađujuće popodne sa inovacijama koje inspirišu

 

Zona Inspire & Innovate (LG laboratorijski studio) je prostor koji inspiriše kreativnost i promoviše lično blagostanje kroz inovativna rešenja, uključujući AI tehnologije. Posetioci mogu da istraže personalizovana „ambijentalna rešenja“ koja su u skladu sa njihovim jedinstvenim životnim stilovima i ukusima i vide kako LG proizvodi mogu da transformišu životni prostor u šik kafić, opuštajuće utočište ili vrhunski lični bioskop. Osim toga, zona sadrži i MX platformu, koja proširuje definiciju kućnih rešenja stvaranjem novog tipa višenamenskog prostora. Koristeći sistem modularnog paketa, zona integriše LG inovativni hardver uređaja i AI tehnologije kako bi transformisala kabinu vozila u fleksibilni prostor.

U celoj zoni, vizuelne i ambijentalne sadržaje generiše EXAONE, multimodalni AI model kompanije LG AI Research, stvarajući dinamičnu atmosferu prilagođenu individualnim preferencijama. Zasnovan na 350 miliona slika bez licence, EXAONE može da generiše beskonačan broj slika sa različitim raspoloženjima. Slike prikazane u zoni kreirane su korišćenjem uputstava kao što su „blagi povetarac“, „narandžasti izgled leta“ i „udobna, spokojna atmosfera“, oslikavajući tako na jedinstven način jutarnji pejzaž grada i sela tokom četiri godišnja doba, što je rezultiralo slikama koje se ne mogu naći nigde drugde na svetu.

Osmislite svoje veče, unapredite svoje iskustvo

Zona Curate & Elevate (stanovanje na višem nivou) nudi impresivno životno iskustvo koje kombinuje AI tehnologiju sa trajnim dizajnom i prilagođenim luksuzom. Ovaj ekskluzivni prostor pokazuje kako se inteligentna tehnologija i prefinjena estetika mogu spojiti kako bi se ulepšao svaki trenutak u domu. U ovoj zoni su istaknuti inovativni ekrani kao što je LG SIGNATURE OLED T. Posetioci mogu da vide transparentni OLED T koji je prikazan zajedno sa čuvenim prozirnim akrilnim delovima iz Kartell-a, renomiranog premijum brenda nameštaja, koji predstavlja inovativna korisnička iskustva i nove mogućnosti za uređenje prostora.

U zoni je takođe istaknuta linija LG SIGNATURE uređaja druge generacije, uključujući potpuno novi LG SIGNATURE frižider sa francuskim vratima i transparentnim OLED ekranom na vratima, kao i LG SIGNATURE Smart InstaView™ ugradnu mikrotalasnu pećnicu i ugradni indukcioni šporet sa duplom rernom, u kojima su upareni bezvremenski

dizajn i najsavremenija AI tehnologija. LG je sa čuvenom italijanskom kompanijom za izradu dizajnerskog nameštaja Molteni&C napravio izložbu koja naglašava filozofiju LG SIGNATURE uređaja pod nazivom „Živeti izvan granica“. Posetioci mogu da nauče kako najnoviji vrhunski proizvodi pomenutog brenda sa privrženom inteligencijom podižu udobnost i pružaju više opcija personalizacije nego ikada ranije.

Ulaskom u noćni deo zone, posetioci će naići na kinetički medija luster koji oduzima dah. U pitanju je instalacija koja se može pohvaliti sa 28 jedinica transparentnog LG SIGNATURE OLED T ekrana. Kada je zatvorena, ističe eleganciju transparentnosti kroz sinhronizovani video i osvetljenje, a kada je otvorena naglašava elegantan, tanak dizajn transparentne OLED tehnologije. Posetioci će biti zadivljeni očaravajućim vizuelnim prikazima, uključujući živopisne Cloud Bloom, Aquarium i efekte vitraža. Sve je sinhronizovano sa dinamičkim osvetljenjem i unapređeno zahvaljujući pomoći AI da pruži impresivno iskustvo od 360 stepeni.

Zona Dive & Vibe nudi zabavno, multisenzorno istraživanje AI zvuka i muzike. Novi xboom zvučnici za 2025. godinu na ekranu koriste naprednu AI tehnologiju kalibracije za automatsko podešavanje postavki zvuka i preporučuju najbolji režim osvetljenja u skladu sa prostorom i ritmom muzike.

Na kraju, ali ne i najmanje važno, zona Escape & Immerse vodi učesnike CES-a na putovanje kroz uređenje personalizovanog sadržaja i optimalno iskustvo gledanja koje omogućavaju LG α11 AI procesor i webOS platforma. Zona je podeljena na ulaznu oblast i oblast za različita iskustva, pri čemu je ova druga dizajnirana da prikaže mogućnosti α11 procesora i webOS-a. Ulazna oblast sadrži dramatičnu atmosferu muške pećine (prostorije u domu koja je dizajnirana specijalno za muškarce), gde će posetioci otkriti „tajna vrata“ kako bi doživeli privrženu inteligenciju LG televizora, gde digitalni vodič prikazuje uzbudljive karakteristike tehnologije. Posebno su istaknuti AI Magic Remote daljinski upravljač, Voice ID i bioskopski kvalitet slike i zvuka koje pruža tehnologija α11 AI procesora.

Zajedno sa najnovijim rešenjima za pametni život, LG izložbeni prostor na CES 2025 pokazuje posvećenost kompanije održivosti i korporativnoj odgovornosti. Širom izložbenog prostora posetioci će pronaći nekoliko stabala koja simbolizuju posvećenost

kompanije ESG-u. Ovo uključuje stablo sa alatom za udobnost, stablo sa istorijom izložbe o održivosti, energetsko stablo, stablo sa globalnom karbonskom neutralnošću i stablo ciklusa održivosti, koja zajedno čine vizuelni prikaz LG vizije za održivu budućnost.

Posetioci mogu da istraže najnovije inovacije kompanije LG na njenom CES izložbenom prostoru od 7. do 10. januara (#15004, Kongresni centar u Las Vegasu). Za više informacija o LG proizvodima predstavljenim na CES 2025, posetite LG Newsroom.

Foto: LG/Promo

 

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.