Nije prošlo ni nedelju dana od kad su braća Galager zakopala ratne sekire, a Liam Galager je ponovo krenuo solo.

Ne, ne, nema potrebe za panikom, svi Oasis fanovi udahnite duboko. Nije reč o ponovnom okupljanju, vest je sledeća – Liam Galager najavljen je kao novo lice mondnog brenda Stone Island za sledeću jesenju i zimsku kolekciju, piše Gardijan.

Poznato je već da spomenuti brat Galager gaji velike simpatije prema ovom brendu, jer je čak i tokom letnje turneje na binu izlazio u njihovim parkama. Pre sedam godina, tačnije u julu 2017. na Glostonberi festivalu, zamolio je osobu, koju je nazvao dosta pogrdnim imenom, koja mu je ukrala neke od jakni sa potpisom brenda iz njegove hotelske sobe da ih vrati, dodajući da će „sve biti oprošteno“.

U okviru nove Stone Island kampanje su, pored Liama, DJ Pegi Gou – prva žena koja je predstavljena u kampanji Stone Island, glumac Rasel Tovi i skejtborder Sage Elsesser.

TikTok, ali i ostale društvene mreže, preplavljene su video snimcima ljudi, pretežno muške populacije, koji stavljaju svoje ribarske kapice na glavu, okrugle naočare i šuškave parke u tamnim, jesnjim bojama nakon čega, uz pozadinusku muziku neke Oasis pesme, gestikuliraju pokrete braće Galager. Sada je već svima jasno, od bumera do gen Z-jevaca, da je ovaj bend, u vreme svoje najveće popularnosti, postavio neke modne trendove koji se njihovim „comeback-om“ izgleda ponovo vraćaju.

Jedan od simpatičnijih momenata, a vezanih za svet mode, bio je kada se Liam Galager, u svom nestašnom duhu,  nonšalantno priključio modelima koji su šetali pistom za vreme Versace revije 1996.

Njegov upliv u ovaj svet se nastavio, pa je tako prošle godine imao kolaboraciju sa Adidasom, kada je izbacio ličnu liniju patika LG2 SPZL X – bele sa zelenim prugama.

Otišao je i korak dalje, kada je osnovao i sopstvenu modnu marku Pretty Green 2009. Linija, koja je lansirana dva meseca pre prvog raspada Oasis-a, uključivala je polo majice, kapute i cipele.

Iako je lansiran uz velika očekivanja, sa 100.000 fanova koji su se grabili za artikle na dan otvaranja, oborivši sistem veb stranice tom prilikom, popularnost etikete je opala. Kompanija je pala u bankrot 2019. godine i kupila ju je JD Sports.

Nakon vesti decenije, da se Oasis ponovo okuplja, drugi brendovi videli su idealnu priliku da se od toga ovajde. Pa je tako Levi’s lansirao kolekciju majici benda kako bi proslavio 30 godina debi albuma benda Definitely Maybe. Luksuzni brend ulične odeće Represent Clothing objavio je sliku majice za saradnju sa bendom.

Ovo leto imalo je etiketu „brat summer“, a neki fanovi Oasis-a su već sledeće leto prozvali  „Wondervall summer“. Iako još uvek nije poznato koja boja bi potencijalno mogla da zameni ovogodišnju fluroscentno zelenu, ako se Noel pita biće sve samo ne bež.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.