Kompanija Lidl svoju posvećenost sportu i zdravijim stilovima života pokazuje kroz strateško partnerstvo i sponzorstvo Lidl-Trek biciklističkog tima. Dugoročno partnerstvo sa jednim od najuspešnijih timova u međunarodnom biciklizmu započeće sa ženskim timom, kada nastupi na Giro d’Italia 30. juna 2023, dok sa muškim započinje na ovogodišnjem Tour de France, 1. jula.
Lidl i Trek su dva uspešna međunarodna brenda koje je ujedinila posvećenost uspesima, zato zajedno imaju niz ambicioznih planova – formiranje biciklističkog tima koji će uzbuditi i inspirisati fanove ovog sporta širom sveta, buduće generacije šampiona, kako u muškoj tako i u ženskoj konkurenciji, kao i sve bicikliste, bilo da se ovim sportom bave profesionalno ili rekreativno.
Kao partneri, Lidl i Trek se neće fokusirati samo na sportske uspehe, već i na teme poput zdravlja u sportu, treninga i osvešćene ishrane. Za obe kompanije je od suštinskog značaja da promovišu zdraviji i fizički aktivan način života kao deo svoje društvene odgovornosti.
„Biciklizam je dostupan svima, zato nam je posebno drago da upravo sponzorstvom sporta koji je pristupačan većem broju ljudi promovišemo zdravije stilove života“, izjavila je rukovodilac Korporativnih komunikacija u Lidlu Srbija Jasmina Šrndić.