Lidl, jedan od najvećih trgovaca na malo i WWF jedna od najvećih nezavisnih organizacija za zaštitu prirode, najavili su početak novog strateškog petogodišnjeg partnerstva na međunarodnom nivou, u 31 zemlji. Saradnja sa WWF-om fokusiraće se na aktivnosti duž Lidlovog lanca vrednosti i tako doprineti globalnim ekološkim izazovima našeg vremena i osigurati da više domaćinstava ima pristup održivijim ponudama. Partneri usko sarađuju zalažući se za poslovanje u skladu sa prirodom i u okviru planetarnih granica. 

Ovo partnerstvo je još jedan korak posvećenosti, u sklopu koje Lidl unapređuje održivost u okviru svoje internacionalne strategije održivosti. Zajednički cilj ovog partnerstva je da za potrošače stvori još održivije mogućnosti. 

Početak i potpisivanje partnerstva između Lidla i WWF-a
Sleva: Tomas Velakot, Generalni direktor WWF Švajcarska, Kristof Pol, Rukovodilac Sektora Nabavke u Lidlu int. i Kirsten Švijt, Generalni direktor WWF INT.WWF/Lidl Srbija

 

“Udruživanje snaga”

Dragan Čigoja, generalni direktor, Lidl Srbija: „Kao jedan od najvećih trgovaca hranom, svesni smo naše odgovornosti i našeg uticaja. Preuzimamo odgovornost sa ciljem da poslujemo unutar planetarnih granica. Za Lidl, održivo upravljanje nije samo pitanje stava, već i osnova za buduću održivost našeg poslovnog modela. Uz podršku i stručnost WWF-a, našu posvećenost održivosti ćemo podići na viši nivo. Samo zajedničkim radom možemo prevazići velike globalne izazove kao što su klimatske promene i gubitak biodiverziteta. Zato se mi u Lidlu oslanjamo na ovo jako partnerstvo, kako bismo zajedno našim kupcima svakoga dana pružili održivije mogućnosti.”

Kirsten Švijt, Generalni direktor WWF INT, dodaje: „Način na koji konzumiramo hranu i energiju jedan je od vodećih uzroka izumiranja vrsta i klimatskih promena. Kako bismo zaustavili i preokrenuli trenutno najveću krizu sa kojom se čovečanstvo susreće, neophodni su hrabri koraci ka promeni energetskog i prehrambenog sistema, u čemu sektor maloprodaje hrane ima ključnu ulogu. Kao najveći maloprodajni prehrambeni lanac u Evropi, Lidl ima ogromnu međunarodnu polugu da gura neophodne promene u industriji hrane. WWF je ponosan što će se pridružiti Lidlu na tom putu, na kojem ćemo kompaniji ujedno biti i podrška i izazivač“.

Zajedno do promena u 31 državi

Postojeće nacionalne saradnje između Lidla i WWF-a, na primer u Švajcarskoj i Austriji, će se intenzivirati i proširiti međunarodno – jer održivi angažman ne poznaje granice. Lidl je postavio cilj da svojim potrošačima održivu kupovinu u buduće učini još lakšom i sarađuje sa WWF-om na stvaranju održivijeg asortimana, kako bi aktivno podržali održivu transformaciju. Partnerstvo će se fokusirati na sledeće ključne oblasti: 

  • Zaštita i promocija biodiverziteta
  • Odgovorno upravljanje vodom
  • Zaštita klime bazirana na naučno zasnovanim ciljevima 
  • Izgradnja i proširenje transparentnih lanca snabdevanja bez deforestacije i prenamene zemljišta
  • Odgovorna nabavka ključnih sirovina poput palminog ulja, soje, kakaoa, čaja, kafe, drveta i proizvoda od papira
  • Odgovorna nabavka ribe i morskih plodova kao i zalaganje za zaštitu kritičnih ribarskih područja i ribljih fondova
  • Zalaganje za osvešćeniju i održiviju ishranu i održiviju kupovinu
  • Smanjenje bacanja hrane

Osim Lidlovog zalaganja duž svog lanca vrednosti, kompanija će podržati različite projekte WWF-a sa ciljem zaštite prirode u regionima koji čine lanac snabdevanja.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.