Sve zaposlene u kompaniji Lidl Srbija očekuju dobre vesti sa početkom nove poslovne godine. Kompanija kontinuirano radi na unapređenju benefita za svoje zaposlene, a sada je najavila i povećanje plata za zaposlene u Prodaji, Logistici i na određenim pozicijama u Direkciji. Jednokratne isplate, uplate na Lidl kartice za zaposlene, program podrške za zaposlene, privatno zdravstveno osiguranje, samo su neki od benefita koje imaju zaposleni u Lidlu.

Zaposlene u Prodaji i Logistici početkom nove poslovne godine, u martu 2025., očekuje novo povećanje osnovne zarade od sedam do deset odsto, nezavisno od zagarantovanog godišnjeg povećanja plate koje zaposleni dobijaju u sklopu strategije kompanije. Takođe, povećan je i finansijski dodatak za godišnji odmor na 30.000 dinara, koji kompanija isplaćuje pored regresa za godišnji odmor i koji predstavlja zakonsku obavezu poslodavca. Istovremeno, ovi zaposleni uživaće i u pogodnostima kao što su mesečni dodaci, uplate sredstava na Lidl kartice za zaposlene u iznosu do 50.000 dinara godišnje i uvećanje naknade za noćni rad na 40% u odnosu na zakonom obavezujućih 26%.

„Verujemo da je ulaganje u naše zaposlene, kako u paket koji čine zarade i benefiti, tako i u konstantan razvoj njihovih veština i kompetencija, ključ za dugoročni uspeh. Ovo je samo jedan od načina na koji želimo da pokažemo našu posvećenost i brigu za zaposlene, za Lidl porodicu, stvarajući radno okruženje u kome se svi osećaju cenjeno i motivisano na našem zajedničkom putu ka boljoj sutrašnjici“, izjavila je Ivana Marković, direktorka Direkcije Ljudski resursi i članica Uprave u kompaniji Lidl Srbija, dodavši da je težnja ka konstantnom unapređenju ono što kompaniju Lidl Srbija čini jednim od najpoželjnijih poslodavaca.

Proširena paleta finansijskih benefita obuhvata i sve sektore Direkcije, gde zaposlene na nižim pozicijama očekuje povećanje osnovne zarade, takođe nezavisno od zagarantovanog godišnjeg povećanja, dok zaposlene na višim pozicijama očekuje isplata jednokratnog finansijskog podsticaja. Zaposlene u Direkciji tokom godine takođe očekuju i uplate sredstava na Lidl poklon kartice za zaposlene.

Svi zaposleni u kompaniji Lidl Srbija imaju i privatno zdravstveno osiguranje pod jednakim uslovima, koje uključuje i posebne pogodnosti za najuže članove njihovih porodica, kao i godišnje sistematske preglede. Program finansijske, psihološke i pravne podrške za zaposlene, pod nazivom EAP (Employee Assistance Program) takođe je dostupan svim članovima Lidl tima, besplatno i u bilo kom trenutku, pružajući im potrebne savete stručnjaka u pomenutim oblastima.

Važnost balansa privatnog i poslovnog života zaposlenih se u kompaniji Lidl naglašava i kroz 24 dana godišnjeg odmora za sve zaposlene, koji se nakon svake tri navršene godine rada proširuje za jedan dan, do maksimalnih 28 dana odmora.

Kao broj 1 najpoželjniji poslodavac u Retail kategoriji, a kada se posmatra celo tržište Srbije poslodavac na visokom drugom mestu*, Lidl će nastaviti da unapređuje i uvodi nove pogodnosti za zaposlene i u narednim godinama, sa ciljem stvaranja prijatnog i produktivnog radnog okruženja za sve članove svog tima.

 

Foto: Lidl

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.