Predstavnici kompanije Lidl Srbija danas su donirali potrebnu opremu Narodnoj kuhinji u Gornjem Milanovcu, čime je simbolično obeležen kraj humanitarne akcije „Mala dela su velika stvar“. U ovoj kampanji, potrošači u Lidlu su pred Novu godinu, kupili i poklonili korisnicima programa Crvenog krsta Srbije 15 tona proizvoda, a Lidl Srbija je zauzvrat, kao svoj deo doprinosa, donirao opremu za 21 narodnu kuhinju širom Srbije.

Uručenju donacije prisustvovali su predsednik Crvenog krsta Srbije Dragan Radovanović, sekretar Crvenog krsta Gornji Milanovac Nebojša Ivović i rukovodilac korporativnih komunikacija kompanije Lidl Srbija Martina Petrović.

„Doniranje opreme narodnim kuhinjama još jedan je korak ka poboljšanju uslova rada ovih ustanova, a nama je posebno drago što smo zajedno sa našim potrošačima pokrenuli dobra dela i makar malo učinili lakšom i lepšom svakodnevicu korisnicima Crvenog krsta Srbije“, izjavila je Martina Petrović.

Veliku ulogu u organizovanju akcije „Mala dela su velika stvar“ imale su i lokalne organizacije Crvenog krsta Srbije, koje su rasporedile prikupljene proizvode prema potrebama korisnika.

„Dobrota je jedino bogatstvo koje se deljenjem uvećava, što je i bio moto akcije Lidla Srbija i Crvenog krsta Srbije – male stvari čine velika dela. Zahvaljujemo se Lidlu na razumevanju, entuzijazmu i efikasnosti“, istakao je prof. dr Dragan Radovanović, predsednik Crvenog krsta Srbije, i izrazio nadu da će pomoć u pripremi kuvanih obroka korisnicima narodnih kuhinja Crvenog krsta Srbije ponuditi i druge kompanije.

Nebojša Ivović, sekretar Crvenog krsta Gornji Milanovac naglasio je da će donacija rashladnih uređaja olakšati rad narodne kuhinje u ovom gradu.

„Oprema za narodnu kuhinju Crvenog krsta u Gornjem Milanovcu u kojoj se dnevno pripremaju kuvani obroci za 130 korisnika veoma je značajna donacija za njih, ali i za nas i za naš grad. Zahvaljujem se kompaniji Lidl i Crvenom krstu Srbije što su omogućili da narodna kuhinja, koja svakog dana priprema kuvane obroke za svoje korisnike, funkcioniše lakše i bolje“, dodao je Ivović.  

Podsetimo, potrošači su u kampanji „Mala dela su velika stvar“ u prodavnicama Lidla Srbija prikupili 15 tona prehrambenih i neprehrambenih proizvoda, tako što su kupljene proizvode namenjene korisnicima Crvenog krsta ostavljali u obeleženom prostoru iza kasa. Kompanija Lidl Srbija je u znak zahvalnosti za njihov doprinos izdvojila finansijska sredstva za opremanje 21 narodne kuhinje, kupivši neophodne rashladne uređaju i kuhinjsku opremu i to u: Aranđelovcu, Ćupriji, Kovinu, Lučanima, Malom Zvorniku, Jagodini, Gornjem Milanovcu, Užicu, Medveđi, Subotici, Požegi, Malom Iđošu, Priboju, Prijepolju, Svrljigu, Gadžinom Hanu, Kuršumliji, Majdanpeku i Vladimircima, a prema potrebama koje je odredio Crveni krst Srbije, u čijoj su nadležnosti narodne kuhinje.

Kompanija Lidl Srbija, pod motom održivog poslovanja „Za bolje sutra“, nastaviće da osluškuje potrebe sugrađana u lokalnim zajednicama u kojima posluje.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.