Kao kompanija koja posluje na tržištu trgovine, Lidl Srbija prepoznaje svoj uticaj u pogledu načina ishrane kod ljudi i odgovorno se ponaša po pitanju zdravlja potrošača i planete. Zato se u okviru svoje strategije kompanija obavezala da će posvećeno raditi na tome da uz transparentnu komunikaciju pruži što širi asortiman ponude zdravijih i održivijih proizvoda. Na ovaj način će svojim potrošačima olakšati donošenje odgovornih odluka prilikom kupovine i time pozitivno uticati na svoj i život drugih ljudi, kao i zaštitu planete.
Naučnici iz EAT – Lancet Commision tima redakcije „The Lancet“, koja se već 200 godina bavi aktuelnim temama iz oblasti medicine, nedavno su došli do saznanja da je „planetarna dijeta“ jedini mogući način da naša zemlja uspe da nahrani oko 10 milijardi ljudi do 2050. godine, a da ne ostane ugrožena. Naime, zbog načina na koji se hranimo, čak 55% biokapaciteta naše zemlje se troši za potrebe ishrane. Pomenuta „planetarna dijeta“ predstavlja preporučenu ishranu koja ne šteti planeti i preporučuje izbor namirnica na biljnoj bazi, kao i onih koje ostavljaju za sobom što manji karbonski otisak.
U skladu sa ovim saznanjima, kompanija Lidl Srbija donela je odluku da usmeri svoje poslovanje na podržavanje i promovisanje principa osvešćene ishranekojaće obezbediti pozitivan uticaj na opšte zdravlje ljudi i naše planete.Lidl će delatikroz tri polja: obezbediće širu ponudu zdravijih namirnica, kao i ponudu održivih proizvoda i transparentnom komunikacijom pružiti podršku potrošačima na putu ka kvalitetnijem načinu života. To znači više zdravijih proizvoda na biljnoj bazi, integralnih i onih sa manje šećera i soli, kao i veća ponuda održivih proizvoda, onih koji su manje štetni po planetu, poput namirnica na bazi biljnih proteina, veganskih proizvoda, kao i organski uzgojenog voća i povrća.
„Kao jedini savremeni diskontni lanac u Srbiji, svojom paletom proizvoda utičemo na ishranu mnogobrojnih porodica u našoj zemlji. Zato želimo da ukažemo na značaj osvešćene ishrane. Asortimanom pravih namirnica, zajedno sa odgovornim odlukama naših potrošača, možemo da utičemo pozitivno na opšte zdravlje, kao i na očuvanje planete“, izjavila je Milica Stevanović, CSR menadžer u sektoru Nabavka u Lidlu Srbija.
Dodatno, kompanija Lidl će u skladu sa preporukom Svetske zdravstvene organizacije (SZO) u 2023. godini postepeno ukidati reklamiranje proizvoda namenjenih deci koja sadrže više zasićenih masti, šećera ili soli, prepoznajući značaj uticaja na nove generacije i njihove izbore. Izuzetak u ovom smislu Lidl pravi u periodu praznika poput Božića i Uskrsa, koji su kulturološki značajni datumi u zajednici.
Zanimljivost koju nam još Lidl donosi sa ciljem pružanja podrške svojim potrošačima na putu osvešćene ishrane, jeste označavanje dela asortimana sa Nutri Score oznakom. Ova oznaka vidljiva je na proizvodima i nudi pregled nutritivnih vrednosti kako bi se lakše donosile zdravije i osvešćene odluke u ishrani. Uz pomoć petostepene skale boja sa slovima, potrošači će na prvi pogled moći da vide nutritivni profil prehrambenog proizvoda.