U okviru predkolekcije proleće-leto 2021 , Louis Vuitton lansira LVxNBA, prvu capsule kolekciju muške odeće u trogodišnjem partnerstvu sa NBA (National Basketball Association) pod umetničkim vođenjem  Virgila  Abloha. U  januaru  2020, Louis Vuitton otkrio zvanični „ Trophy Travel case“ za šampionski Larry O’Brien trofej koji se tradicionalno dodeljuje pobednicima NBA finala.  Motivisan interakcijom francuskog zanata i američkog sporta, Virgil Abloh je kreirao ograničenu liniju odeće i dodataka koja ujedinjuje simbole dve institucije. Kolekcija prilagođava dizajnerove kodekse sa ikonografijom košarkaškog univerzuma, i odaje priznanje vrednostima relatibilnosti i inkluzije, koje su ključne za  viziju Virgila Abloha u kompaniji Louis Vuitton.

Foto: LVxNBA Collection Images

Bazirana na ideji o garderoberu igrača, kolekcija obuhvata tri osnovna kodeksa oblačenja: za putovanja i tranzit je spremljena siva trenerka od kašmira ukrašena grafikom usklađenom sa košarkaškim linijama; plava kožna jakna sa kapuljačom, uz farmerke i majice sa monogramom je modna kombinacija za dolazak na utakmice; kodeks oblačenja za konferencije za medije predviđa odela i košulje.

Foto: LVxNBA Collection Images

Koncentisan oko NBA logoa, ključnog za ovu košarkašku instituciju, vizuelni identitet NBA asimilira se u postojeće motive Louis Vuittona. NBA logotip je iskorišćen kao osnovni dezen za izradu različitih odevnih komada. NBA logo pojavljuje se i na jakni sa LV inicijalima na poleđini.

Foto: LVxNBA Collection Images

Višenamenske torbe imaju crvenu, plavu i belu boju NBA logotipa. Kolekcija uvodi rance sa više džepova u klasičnom Monogramu sa belim kontrastnim trakama kao nagoveštaj grafike povezane sa igrom. Pored torbi Christopher i Nil messenger, kojima se moda tumači kroz NBA objektiv, Keepall odlikuje umreženi bočni detalj koji dočarava košarkaški obruč. Obuća spaja oznake Louis Vuittona i NBA kako na klasičnim cipelama, tako i na  modernim sportskim čizmama; svaki model je prepoznatljiv po novom amblemu LVxNBA utisnutom na podnožju. Modni nakit koristi NBA logotipe kao priveske u stalnoj interakciji između sporta i vrhunske zanatske izrade.

Foto: LVxNBA Collection Images

 “Modne muze nisu predvidljive. Ideje o luksuzu mogu se naći u sportskom svetu i njegovim šampionima koliko i u tradicionalnim oblicima umetničkih dela. Ova kolekcija slavi kulturni doprinos košarke i njenih raznolikih karaktera i ideju relatibilnosti kao sile jedinstva danas “, komentariše Virgil Abloh, umetnički direktor za mušku odeću u kompaniji Louis Vuitton.

O Louis Vuittonu

Od 1854. godine Louis Vuitton je svetu doneo jedinstveni dizajn, kombinujući inovacije sa stilom, uvek sa ciljem najfinijeg  kvaliteta. Danas Kuća ostaje verna duhu svog osnivača, Louis Vuittona, koji je izumeo istinsku „Umetnost putovanja“ kroz kofere, torbe i dodatke koji su bili kreativni koliko i elegantni i praktični. Od tada je odvažnost oblikovala priču o Louis Vuittonu. Verni svom nasleđu, Louis Vuitton je otvorio svoja vrata za arhitekte, umetnike i dizajnere tokom godina, sve vreme razvijajući discipline poput konfekcije, cipela, dodataka, satova, nakita i mirisa. Ovi pažljivo stvoreni proizvodi svedoče o posvećenosti kompanije Louis Vuitton dobrom zanatskom umeću.

Za detaljnije informacije: www.louisvuitton.com

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.