Impresivni su podaci da je Vaša kompanija u protekle tri godine zaokružila najveći investicioni ciklus u istoriji kompanije, vredan preko 20 miliona evra. Iza toga je 50 godina uspešnog poslovanja, a naše pitanje je – kako je tekao razvoj od prvog do današnjeg dana?
Naš put započeo je 1971. godine u Čačku, kada smo osnovali prvu fabriku slanih grickalica u regionu. Fokus je od prvog dana bio na zadovoljstvu potrošača, stabilnom rastu i unapređivanju kvaliteta proizvoda. Tokom godina prošli smo kroz značajne transformacije – od lokalne fabrike, preko regionalnog igrača, do konkurenta globalnim brendovima.
Ključne tačke našeg razvoja uključuju stalna ulaganja u tehnologiju, proširenje proizvodnih kapaciteta i ulazak na međunarodna tržišta. Danas smo prisutni i van domaćeg tržišta, dok je više od polovine naših proizvoda namenjeno izvozu. Ova priča o uspehu bila je moguća zahvaljujući jasnoj viziji, inovacijama i vernim potrošačima.
Iza velikog uspeha obično stoje i prepreke o kojima se ređe priča. Sećate li se neke krize koja je sada iza kompanije, a bila je značajna za razvoj? Možda neka bez koje, kontraintuitivno, ne biste bili tu gde ste?
Svaka kompanija prolazi kroz izazove, a za nas je jedna od najznačajnijih kriza bila period globalnih ekonomskih promena. To je bio trenutak kada smo morali da redefinišemo poslovne prioritete i fokusiramo se na efikasnost, automatizaciju i proširenje asortimana kako bismo odgovorili na zahteve tržišta.
Iako je to bio izazovan period, omogućio nam je da postanemo otporniji i da usmerimo resurse na inovacije koje nas danas čine konukurentnim u industriji. Bez tih lekcija možda ne bismo imali hrabrost da realizujemo investicije poput najvećeg ciklusa u istoriji kompanije, vrednog preko 20 miliona evra.
Koja je Vaša omiljena Chips Way grickalica?
Moja omiljena grickalica su definitivno flipsi krokodil – ne samo jer imaju zanimljiv oblik, već i 32% kikirikija, što je najveći procenat kikirikija u slanim grickalicama na tržištu.
Možete li nam otkriti konkretnije šta nas novo čeka od Chips Way-a? Možemo li se nadati možda proširenju proizvodnje i u „slatku stranu“?
Uvek težimo ka inovacijama i razvoju. Trenutno radimo na proširenju proizvodnog programa, uključujući nove ukuse i formate naših poznatih proizvoda poput flipsa i kokica.Već početkom 2025. planiramo zanimljive inovacije namenjene najmlađima a istražujemo i mogućnosti ulaska u segment slatkih grickalica, kako bismo odgovorili na potrebe različitih grupa potrošača.
Pored toga, 2025. godina će doneti rekordne rezultate – planiramo proizvodnju od gotovo 6.000 tona, uz značajno povećanje izvoza. Naša misija ostaje ista – da iznova pružimo nove razloge za zadovoljstvo našim potrošačima, uz očuvanje visokih standarda kvaliteta.
Imate mnogo zaposlenih i veliku proizvodnuju, poslujete po svetskim standardima. Možete li izdvojiti jedan postulat od kog Chips Way ne odstupa nikada?
Kvalitet je srž našeg poslovanja. Nikada ne pravimo kompromis kada je u pitanju izbor sirovina – koristimo isključivo domaći krompir, čime ne samo da osiguravamo vrhunski proizvod, već i podržavamo lokalne poljoprivrednike. Naši proizvodni procesi i standardi poštuju najviše svetske norme, dok ulažemo u održivost kroz inovacije poput solarnih panela i reciklaže otpadnih materijala. Ono što nas vodi je poverenje potrošača koje gradimo više od pola veka, i to je princip od kog nikada nećemo odstupiti.
Ponosni smo na naše brendove poput Čačanskog čipsa i flipsa, koji su postali simboli kvaliteta i zabave, već više od 50 godina.