Bokokotorski zaliv je do bio još jednu vrednost – iskusnog lidera koji donosi viziju luksuza u novom ruhu. Hotel Huma sa ponosom predstavlja svog novog generalnog menadžera, gospodina Johena Nimana (Jochen Niemann), čoveka čija filozofija gostoprimstva počiva na personalizaciji, autentičnosti i nezaboravnim iskustvima. U ekskluzivnom intervjuu, gospodin Niman govori o svom dolasku u Humu, planovima za budućnost i želji da ovaj hotel postane sinonim za vrhunski doživljaj na crnogorskoj obali. Njegova vizija podrazumeva spoj lokalne kulture, savremene tehnologije i iskrene ljudske pažnje – jer, kako kaže, “prava vrednost luksuza leži u detaljima.”

Pod njegovim vođstvom, Huma se razvija u destinaciju koja nudi mnogo više od smeštaja. Očekujte unapređene wellness sadržaje, kurirane lokalne ture, ekskluzivne večere sa poznatim kuvarima i brojne trenutke koji iznenađuju i oduševljavaju. Bilo da uživate u pogledu na zaliv, večerate na samoj obali ili otkrivate skrivene kutke Kotora, svaki deo boravka biće pažljivo osmišljen – baš po vašoj meri.

„Huma će biti mesto na kojem se gost ne oseća kao turista, već kao deo priče,“ poručuje Johen Niman. Otkrijte kako izgleda budućnost hotela Huma, kroz viziju čoveka koji u svaki boravak unosi duh vanvremenskog gostoprimstva.

Šta Vas je privuklo ovoj poziciji i šta Vas najviše uzbuđuje u vezi sa vođenjem ovog hotela?

Hotel Huma je skriveni dragulj na jednoj od najlepših lokacija na svetu – Bokokotorskom zalivu. Privukla me ne samo njegova zapanjujuća lokacija, već i potencijal da se gostima pruži istinski luksuzno iskustvo. Spoj mediteranskog šarma, savremenog dizajna i usluge svetske klase pruža izuzetnu osnovu za dalji razvoj.

Najviše me raduje prilika da Huma postane sinonim za prefinjeno gostoprimstvo mesto koje gosti napuštaju sa nezaboravnim uspomenama na ambijent, ali i ljude. Huma odiše ležernom elegancijom – to je utočište u kojem se gosti mogu potpuno isključiti iz svakodnevice, a istovremeno se osećati kao kod kuće. Njegove najveće prednosti su ekskluzivnost u boutique formatu, personalizovana usluga i jedinstvena lokacija – tik uz obalu Bokokotorskog zaliva, u jednom od najlepših mesta na obali – Dobroti.

Kakva je Vaša vizija za Huma hotel u narednim godinama? Postoje li aspekti iskustva gostiju koje biste želeli dodatno unaprediti?

Moja vizija je da pozicioniram Huma Kotor Bay kao vodeći luksuzni boutique hotel u Crnoj Gori. Planiram da unapredim naš wellness program, uvedem odabrane lokal ne doživljaje i dodatno razvijem naše kulinarske koncepte. Želim da Huma postane destinacija kojoj se gosti rado vraćaju svake godine.

Kako planirate da Huma postane više od mesta za boravak – prava destinacija koja pruža nezaboravno iskustvo?

Kreiranjem trenutaka iznenađenja i oduševljenja. Bilo da se radi o privatnoj večeri uz zalazak sunca, personalizovanim ritualima dobrodošlice ili pristupu skrivenim draguljima Kotora, želim da svaki gost ima utisak da je iskustvo u Humi osmišljeno upravo za njega. Luksuzno ugostiteljstvo se stalno menja.

Koji trendovi po Vašem mišljenju oblikuju budućnost vrhunskih hotela i kako ih planirate implementirati u Humi?

Luksuz postaje sve više zasnovan na iskustvu, sa naglaskom na autentičnost, održivost i personalizaciju pomoću tehnologije. Gosti danas traže besprekornu uslugu, pažljivo birane doživljaje i osećaj ekskluzivnosti. U Humi ćemo uvesti digitalne pogodnosti poput jednostavne prijave u hotel, ali bez gubitka ličnog kontakta koji čini suštinu gostoprimstva. Uskoro ćemo predstaviti i posebnu mobilnu aplikaciju preko koje gosti mogu komunicirati sa našim timom, tražiti usluge, istraživati lokalne doživljaje i personalizovati svoj boravak – sve sa svog telefona. Time spajamo efikasnost sa toplinom usluge po kojoj je Huma prepoznatljiva.

Ako biste budućnost hotela Huma mogli opisati u tri reči, koje bi to bile?

Autentična. Transformativna. Bezvremenska.

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.