U susret predstojećim praznicima, Lidl Srbija pokreće veliku kampanju prikupljanja namirnica za korisnike humanitarnih programa Crvenog krsta Srbije, pod nazivom „Mala dela su velika stvar“, u kojoj se potrošači pozivaju da kupe i doniraju proizvode. Ova akcija će trajati od 28. novembra do 15. decembra u svim Lidl prodavnicama, a u znak zahvalnosti doprinosu potrošača, kompanija će obezbediti dodatna novčana sredstva, namenjena opremanju više od 10 narodnih kuhinja širom Srbije.

U ovom periodu, potrošači će moći će da doniraju osnovne životne namirnice i sredstva za higijenu, tako što će kupiti označene proizvode u Lidlu prilikom kupovine, a potom ih odložiti na sto iza kase.

„Mali gest dobre volje svakog od nas, za one kojima je pomoć potrebna, predstavlja veliko delo. Pozivamo naše potrošače da kupovinom namirnica pomognu svojim sugrađanima, i da im na ovaj način zajedno ulepšamo praznike koji predstoje. Ovom akcijom mislimo na najranjivije društvene grupe i želimo da podsetimo koliko je važno pokazati solidarnost i pružiti pomoć ustanovama koje brinu o njima“, izjavila je rukovodilac korporativnih komunikacija u kompaniji Lidl Srbija, Martina Petrović.

Kompanija Lidl Srbija nedavno je donirala 7 tona hrane Crvenom krstu Srbije, a sada u okviru akcije prikupljanja namirnica nastavlja saradnju sa ovom humanitarnom organizacijom, kako bi unapredila uslove života u zajednicama u kojima je otvorila svoje prodavnice.

„Kroz svoju dugu istoriju od 143 godine, Crveni krst Srbije pruža pomoć najranjivijima među nama, i to zahvaljujući angažovanju velikog broja volontera, dobrotvora, zajednice i posebno društveno odgovornih kompanija. Danas, Crveni krst Srbije pomaže u saradnji  sa kompanijom Lidl Srbija koja ima visoku svest o važnosti pružanja pomoći. Dobre namere potrošača u prodavnicama Lidla pomoći  će našim najugroženijim sugrađanima. Zahvaljujemo na inicijativi da zajednički organizujemo ovu akciju solidarnosti“, istakao je predsednik Crvenog krsta Srbije, prof. dr Dragan Radovanović.

Brinući o zajednici u kojoj posluje, Lidl Srbija će odmah nakon akcije „Mala dela su velika stvar“ obezbediti i dodatna novčana sredstva, namenjena opremanju više od 10 narodnih kuhinja širom Srbije.

 „Na putu prema sutra“

Kao internacionalni trgovinski lanac, Lidl Srbija u svakodnevnom delovanju, osim ekonomskih, u obzir uzima i društvene i ekološke faktore. Kroz moto odgovornosti „Na putu prema sutra“, kompanija Lidl Srbija se trudi da na duge staze gradi strategiju društveno odgovornog poslovanja koja treba da ima pozitivan uticaj na celokupno okruženje. Lidlove društveno odgovorne aktivnosti zasnivaju se na 5 stubova: asortiman, zaposleni, životna sredina, društvo i poslovni partneri.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.