„Zahvaljujući veštačkoj inteligenciji, modeli uče o potrebama krajnjih kupaca i to mogu da iskoriste kako bi ih targetirali na pravi način, smanjujući neželjen sadržaj, i na kraju povećavajući prihod“, istakao je Darko Marjanović, direktor kompanije Things Solver koja posluje u okviru ASEE Grupe, na Data Science konferenciji. 

Na panelu „Nova perspektiva za korisničko iskustvo zasnovana na veštačkoj inteligenciji“ Marjanović je govorio o transformativnoj ulozi veštačke inteligencije (AI) u oblikovanju korisničkog iskustva, kao i o izazovima sa kojima se kompanije suočavaju pri njenoj primeni.

„Najveći izazov su podaci. Generalno, većina kompanija nema adekvatno sređene podatke, a za razvoj kvalitetnih AI modela, potrebni su kvalitetni podaci. Jedan od ključnih koraka je konsolidacija i organizacija podataka, čime i mi pomažemo našim klijentima. Nedovoljno kvalitetni podaci mogu dovesti do pogrešnih zaključaka modela. Verovatno ste i kod ChatGPT-a primetili situacije kada ‘promaši’ određene odgovore – to je često posledica neadekvatnih podataka. Pored toga, izazov je i privatnost, ali se taj aspekt sve više uređuje zakonima i regulativama,“ objasnio je Marjanović.

Govoreći o budućnosti korisničkog iskustva, Marjanović je istakao hiperpersonalizaciju kao ključni trend, napominjući da savremene AI tehnologije omogućavaju kompanijama ne samo da reaguju na potrebe korisnika, već da ih i predviđaju. 

„Korisničko iskustvo postaje sve intuitivnije i prilagođenije. AI tehnologije pomažu kompanijama da bolje razumeju svoje korisnike i pruže im ponude koje su zaista relevantne. Smanjenje spama i prezasićenosti informacijama je jedan od glavnih ciljeva. Verujem da će korisnici biti voljni da dele podatke ukoliko dobiju personalizovanu i korisnu interakciju zauzvrat. Takođe, AI nam omogućava da radimo efikasnije i brže, a to će i dalje ostati jedna od njenih ključnih prednosti,“ rekao je Marjanović, te naglasio ulogu kompanije Things Solver u ovom procesu.

„Naša rešenja, kao što su sistemi za preporuke (Recommender-i), pomažu klijentima da svojim korisnicima pruže relevantne ponude i personalizovana iskustva u pravom trenutku, umesto da ih pretrpavaju neželjenim sadržajem i informacijama. Zahvaljujući AI, ovi modeli uče o potrebama korisnika i pružaju kompanijama mogućnost da efikasno targetiraju svoje klijente, povećaju angažovanost i, samim tim, prihod,“ naglasio je Marjanović.

Prema njegovim rečima, rešenja Things Solver-a omogućavaju kompanijama da integrišu AI u prodajni proces od početka do kraja, uz primenu sistema preporuka na komunikacionim kanalima kao što su Viber, SMS, e-mail i mobilne aplikacije.

„Hiperpersonalizacija nije samo budućnost korisničkog iskustva već i ključni faktor u digitalnoj transformaciji prodajnih procesa,“ zaključio je Marjanović.

Kompanija Things Solver se izdvojila kao lider u primeni veštačke inteligencije, sa timom od preko 50 stručnjaka u Beogradu, Kragujevcu i Skoplju. Njihova inovativna rešenja trenutno se koriste u više od deset zemalja, donoseći značajne rezultate u različitim industrijama.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.