Kako biste ocenili stanje na tržištu marketinških komunikacija u Srbiji?

Smatram da u ovoj oblasti koračamo hrabro i ogromnim koracima grabimo napred. Još uvek tu ima dosta prostora za ispravljanje, mislim pre svega na recidive laicizma i neprofesionalne obrasce poslovanja i odlučivanja. Sklona sam da verujem da nam je podjednako potrebna teorijska potkovanost u smislu konstantnog obrazovanja, kao i praksa koja dolazi sa godinama rada na najrazličitijim projektima i u najrazličitijim prilikama. Kada govorim o kompanijama, mislim da su sve svesnije značaja ulaganja u marketing i njegovog uticaja na rast, dok sa druge strane imam utisak da agencije treba više upoznavati sa biznisom klijenta kako bi više razumele i mogle da se fokusiraju podjednako na ideju i egzekuciju.

U kojoj meri je marketinška struka i dalje atraktivna mladim talentima?

Marketinška struka je i te kako atraktivna i dopadljiva za mlade ljude. Ovo je delatnost gde se kreativnost spaja sa dinamikom biznisa, pa ne treba da čudi što se ona konstantno menja. Ukoliko znate da radite ovaj posao, ima rezona da tražite odgovarajući novac za ono što znate i nudite i upravo na tom polju stvari danas počinju da se menjaju. Promenile su se generacije i dolaze neke nove koje donose znanja, manje poznata mnogim starijim kolegama, posebno u digitalu. Baš zato, kompanije koje su to shvatile, u svojim redovima danas imaju i jedne i druge, i manje nego ikad su važne godine staža u odnosu na vrednost koju donosimo.

U kojoj meri mladi danas u struci imaju mogućnosti za dodatnu edukaciju, ali i da se pokažu i da se čuje njihov glas?

U svakom slučaju nedovoljno. Mislim da kompanije ne ulažu dovoljno u dodatno usavršavanje svojih kadrova, ali u isto vreme mislim da je to dosta i na nama samima. Obrazovanje, znanje, profesionalne veštine, uspeh, ništa od toga ne dolazi slučajno. Mogućnosti su svuda oko nas, a na nama je da odlučimo u šta ćemo da investiramo svoje vreme i energiju.

Možemo li reči da su mladi talenti danas „pogonsko gorivo“ struke i zašto?

Trebalo bi da budu. Mladi imaju novu energiju, kreativnost sa manje ograničenja. Kada kažem ograničenja, ne mislim nužno na nešto loše, već na iskustvo koje starijim kolegama omogućava jednu širu sliku, nekoliko koraka unapred, moguće rizike. Ukoliko se ta energija i kreativnost dobro kanališu i usmere, imamo dobitnu kombinaciju.

Kako zadržati mlade talente u struci u Srbiji?

Pre svega ističem mogućnost školovanja za konkretne pozicije, dobre uslove rada i otvorenost prema novim i svežim idejama.

Koji projekat biste izdvojili u 2020. godini na koji ste najponosniji, a koji je ostvario zapažene poslovne rezultate?

Izdvojila bih Donesi rebranding kampanju koju smo sproveli nakon 15 godina postojanja u Srbiji. Uspeli smo da od omiljenog servisa za naručivanje hrane iz restorana napravimo brend koji stoji iza svojih obećanja i menja se kako bi bio bolji ljudima koji ga vole. Da li je juče bio crven, a danas žut, manje je važno.

Šta za vas znači ostaviti trag na tržištu?

Ostaviti svoj pečat u onome što radiš.

U kojoj meri je za vas značajno priznanje Mark Awards?

Ovo priznanje za mene predstavlja snažan motivacioni impuls. Lepo je znati da ste priznati i cenjeni u struci. To vas „vozi“ dalje ka ostvarivanju vrhunskih rezultata i pomera granice očekivanih ishoda i postignuća.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.