Marko Martinović je novi direktor kompanije Frikom. Na poziciju direktora Frikoma Martinović dolazi sa pozicije regionalnog direktora prodaje u kompaniji PepsiCo – Zapadni Balkan. U svojoj karijeri radio je na različitim izvršnim pozicijama, fokusirajući se na prodajne timove.
„Frikom je sinonim za inovacije, a njegovo snažno prisustvo na tržištu Srbije jasno govori o posvećenosti tima i fantastičnim proizvodima koje kompanija nudi. Za mene lično, ova pozicija predstavlja veliki profesionalni izazov, budući da dolazim u kompaniju koja je ne samo tržišni lider, već i sinonim za kategorije koje proizvodi. Kroz timski rad, efikasnu komunikaciju i saradnju sa našim partnerima, verujem da ćemo da nastavimo trend dobrih rezultata i jačanje liderske pozicije Frikoma u industriji smrznutih prehrambenih proizvoda”– izjavio je Marko Martinović.
Po struci ekonomista, tokom svoje bogate karijere Martinović je bio na nekoliko menadžerskih pozicija u međunarodnim kompanijama, kao što su Procter & Gamble i Nelt Group, gde je radio kako na tržištu Srbije, tako i na tržištima u Adriatik regionu.
Tokom 2023. godine, izabran je za člana Upravnog odbora Američke privredne komore u Srbiji (AmCham), i zajedno sa celokupnom AmCham zajednicom radi na unapređenju poslovnog okruženja u Srbiji.
Frikom, sa preko 1300 zaposlenih, vodeći je proizvođač i distributer smrznutih prehrambenih proizvoda u Srbiji. Kompanija je poznata po kvalitetu svojih proizvoda, inovacijama u asortimanu i posvećenosti zadovoljstvu potrošača. Sa širokim portfoliom proizvoda koji obuhvataju sladoled, smrznuto povrće, voće, ribu i testo, Frikom ima snažan uticaj na tržištu i posvećen je unapređenju iskustva potrošača kroz visok standard kvaliteta. Od 2021. godine, Frikom je deo Adriatik klastera britanske kompanije Nomad Foods, najveće evropske kompanije u industriji smrznute hrane.