Broj gledalaca prenosa uživo iz Pariza 2024. nakon drugog dana* nadmašuje ukupan broj gledalaca iz Tokija 2020

Pet puta više ljudi prati Pariz 2024. putem prenosa uživo u poređenju sa Tokijom 2020. u istoj fazi

Warner Bros. Discovery oborio rekord za dnevni broj novih pretplatnika u Evropi

 

Uvođenje Max-a, unapređene striming usluge Warner Bros. Discovery, značajno je promenilo način na koji publika u Evropi prati Olimpijske igre. Ukupan broj jedinstvenih gledalaca prenosa uživo za Pariz 2024 na striming platformama Warner Bros. Discovery već je nadmašio broj gledalaca tokom celih prošlih Olimpijskih igara, i to već posle samo drugog dana u Parizu. Prvi vikend svedočio je postavljanju novog rekorda od strane Warner Bros. Discovery kada je reč o ukupnom broju novih pretplatnika u Evropi u jednom danu, što je daleko iznad očekivanja.

Na Max platformi, Pariz 2024 je generisao skoro milijardu minuta prenosa, što je više od sedam puta u poređenju sa istim periodom tokom Tokija 2020. i već je dostigao 75 odsto ukupne gledanosti sa tih igara. Vreme koje ljudi provode na Max-u takođe je značajno povećano, sa prosečnim minutima po gledaocu koji su porasli za 63 odsto u poređenju sa Tokijom 2020. godine do sada.

Pet puta više gledalaca prenosa uživo prati Igre u poređenju sa istim periodom tokom Tokija 2020. Lansiranje Max-a je bio ključni faktor u rastu broja publike, čineći 80 odsto ukupnog broja gledalaca prenosa do sada. Rekordni broj gledalaca prenosa uživo za Warner Bros. Discovery tokom Olimpijskih igara zabeležen je u subotu, 27. jula.

Džej Bi Peret, izvršni direktor i predsednik za globalni striming i igre u Warner Bros. Discovery, izjavio je: „Olimpijske igre Pariz 2024. su započele fantastično, a nedavno lansiranje Max-a u Evropi doprinosi rekordnom angažovanju publike. Snažna i jedinstvena kombinacija premium filmova, rijalitija i velikih međunarodnih sportskih događaja privlače sve više ljudi na Max. Još je rano, ali smo veoma uzbuđeni da nastavimo sa ovim početnim uspehom tokom naredne dve nedelje.“

Endrju Georgiou, predsednik i generalni direktor Warner Bros. Discovery za Veliku Britaniju i Irsku i WBD Sports Europe, rekao je: „Imali smo velika očekivanja za Pariz 2024, pa je izuzetno zadovoljstvo videti kako kvalitet naše sportske produkcije i korisničko iskustvo naše striming platforme snažno odjekuje među  gledaocima širom Evrope. U samo nekoliko dana, videli smo kako kombinacija vrhunskog sporta i zabave okuplja publiku na svim platformama. Bilo da se radi o energiji naše skoro 100-člane ekipe izuzetnih voditelja i stručnjaka, neverovatnog studija na krovu WBD House-a u Parizu ili funkcijama koje su usmerene na fanove, poput upozorenja na zlatne medalje na Max-u, Warner Bros. Discovery pruža olimpijsko iskustvo kakvo do sada nije viđeno.”

Angažman na veb sajtovima Eurosporta, koji nude besplatne olimpijske vesti i kratke video klipove, takođe je porastao za više od 43 odsto.

Prosečna gledanost na Eurosportovim linearnim kanalima povećana je na svim glavnim tržištima u poređenju sa Tokijom 2020. i porasla je za 98 odsto tokom Igara, suprotno trendu opadanja ukupne TV gledanosti u poslednjim godinama**.

Olimpijske igre  Pariz 2024 trajaće do ceremonije zatvaranja u nedelju, 11. avgusta 2024. Proslavljajući svoje prve Olimpijske igre kao Warner Bros. Discovery, Olimpijske igre Pariz 2024 biće prikazane na skoro 50 tržišta na 19 jezika putem Max-a i Eurosport linearnih kanala.

 

* Prvi i drugi dan Olimpijskih igara održani su u subotu, 27. jula, i nedelju, 28. jula 2024, ali su sportski događaji na Igrama počeli u sredu, 24. jula, dok je svečana ceremonija otvaranja održana 26. jula.

*** Linearna TV gledanost obuhvata sledeće teritorije: Danska, Francuska, Finska, Nemačka, Italija, Holandija, Norveška, Poljska, Rumunija, Švedska, Velika Britanija.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.