Na ovogodišnjem međunarodnom festivalu Golden Drum 2024. agencija McCann Skopje proglašena je za najbolju agenciju u Adriatic regionu, dok je McCann Worldgroup proglašena najboljom agencijskom mrežom.
McCann Skopje dobila je dve prestižne nagrade: srebrnu u kategoriji kreativna efektivnost i bronzanu u kategoriji OOH, obe za kampanju “Start up package” realizovanu za klienta Halkbank Makedonija.
Bojan Kočovski, direktor agencije McCann Skopje izjavio je da je ova nagrada dokaz posvećenosti i kvaliteta naših timova, kao i sposobnost kreiranja jedinstvenih komunikacijskih rešenja, dodajući da ovo priznanje dodatno potvrđuju agencijsku viziju da bude najpoželjniji komunikacijski i kreativni partner.
Maja Antić, CEO I&F Mediabrands i Adriatic Advertising u okviru koje posluje agencija McCann Skopje pridružila se čestitkama agencijskom timu i klijentu na ostvarnom uspehu ističući da je to rezultat odnosa poverenja sa klijentom što predstavlja dodatnu motivaciju za stalno unapređenje agencijskog kreativnog rada I komunikacija.
McCann Skopje deo je globalne agencijske mreže McCann Worldgroup koja posluje u preko 120 zemalja.