Čileanka Johana Agurto verovala je da je smislila savršen marketing za svoj med, kojem je dala naziv po jednoj od najvećih holivudskih zvezda – Melu Gibsonu, poigravši se njegovim imenom, sve dok je nisu pozvali glumčevi advokati, piše BBC.
Naime, nen proizvod nosi ime „Miel Gibson“ (‘miel’ je španska reč za med), a na tegli je fotografija slavnog glumca iz uloge u filmu „Hrabro srce“, prenosi Hina.
„Sve je išlo po planu dok nije stigla pretnja Melovih advokata“, otkrila je Čileanka na Twitteru.
Gibsonovi advokati obavestili su je o povlačenju proizvoda s tržišta zbog neovlašćene upotrebe glumčevog imena i lika.
U pismu koje su joj uputili zapretili su joj i da će, ne povuče li odmah svoj proizvod s tržišta, biti prisiljeni da problem reše sudskim putem. Agurto je med „Miel Gibson“ počela da prodavaje nakon što je zbog pandemije koronavirusa ostala bez posla.
„Za koriščenje i umnožavanje fotografije s likom Mela Gibsona iz filma ‘Hrabro srce’ morate dobiti upotrebnu dozvolu. Fotografija je u vlasništvu studija koji je film objavio“, pojasnio je advokat Li Brešin, dodavši da se za ovakvu vrstu marketinga mora posedovati posebno odobrenje.
„Ni na koji način ne želimo bilo koga da sprečavamo u nastojanju da pokrene posao i ostvari prihod od njega, ali treba znati da postoje propisani načini poslovanja, kontakata i odobrenja koja prethodno morate zadovoljiti“, pojasnio je Brecheen.
Ali čini se da novopečena preduzetnica nije spremna da tako lako odustane od svog novog posla, pa je njena kompanija putem Tvitera pozvala Gibsona da joj dopusti korišćenje njegove slike uz poruku – „Naš med je samo za hrabra srca“.
Istovrmeno je zahvalila svim korisnicima Tvitera koji su joj pružli podršku. „Moje je srce hrabro, ali sada još više jer znam da smo moćan roj“, poručila im je.