- Mercedes‑Maybach S 580 e (preliminarne vrednosti, kombinovana potrošnja goriva, ponderisana: 1,0 0,8 l/100 km, kombinovana CO2 emisija, ponderisana: 23 18 g/km, kombinovana potrošnja električne energije, ponderisana: 25,0 22,9 kVh/100 km)[1] označava početak nove ere za brend sa više od 100 godina tradicije.
- Sa električnim dometom do 100 kilometara (WLTP)1 u zavisnosti od konfiguracije vozila i snagom električnog pogona od 110 kW/150 ks, luksuzna limuzina može da putuje bez CO2 emisije, kako u gradu tako i na međugradskim putovanjima .
- Mercedes Maibach S 580 e će u početku biti dostupan u Kini, a zatim na Tajlandu, u Evropi i drugim zemljama.
Brend Mercedes‑Maybach smatran je merilom za automobilski luksuz, stil i status otkako su Vilhelm i Karl Majbah počeli da prave automobile 1921. godine. Njihov cilj je bio da stvore „najbolje od najboljeg“, a ova težnja nastavlja da karakteriše jedinstvenu auru brenda Mercedes‑Maybach do danas. Legendarni brend se neprestano unapređuje kako bi premašio najveća očekivanja izvanrednog. I to sa uspehom: trenutna Mercedes‑Maybach S‑Klasa ima stalno rastuću potražnju od lansiranja na tržište 2021. godine.
„Sa našim prvim plug-in hibridnim modelom, kombinujemo luksuzno iskustvo tipično za Maybach sa vožnjom bez emisija u električnom režimu vožnje. Mercedes‑Maybach S 580 e predstavlja ključni korak u transformaciji našeg brenda i nasleđa u električnu budućnost. Naš prvi potpuno električni model predstavićemo već 2023.”
Daniel Lescow, Head of Mercedes‑Maybach at Mercedes‑Benz Group AG
Mercedes‑Maybach S 580 e otvara još impresivnije iskustvo tišine. U čisto električnom režimu vožnje, već izuzetno tiha unutrašnjost postaje još tiša. Limuzina klizi gotovo nečujno i bez lokalnih emisija. Karakteristike specifične za električnu vožnju diskretno su integrisane sa ekpertizom tipičnom za brend Maybach – kao što je skrivena utičnica za punjenje na levoj strani vozila i plavi naglasci u farovima ili stanje punjenja baterije na instrument tabli.
Osnova hibridnog pogona je visoko efikasan linijski šestocilindrični motor iz trenutne generacije Mercedes-Benz benzinskih motora, koji kombinuje 270 kW/367 KS snažnih performansi sa niskom potrošnjom goriva i emisijom izduvnih gasova. Kombinovana snaga sistema od 375 kW/510 KS i maksimalni obrtni moment od 750 Nm garantuju vrhunske performanse vožnje. Maksimalni obrtni moment elektromotora od 440 Nm dostupan je odmah, što rezultira jačim ubrzanjem i dinamičkim rukovanjem. Mercedes‑Maybach S 580 e ubrzava od 0-100 km/h za 5,1 sekundu.
Punjač od 11 kW je standardno ugrađen za trofazno punjenje iz mreže naizmenične struje. DC punjač od 60 kW za brzo punjenje jednosmernom strujom dostupan je kao opcija. Čak i kada je baterija skoro potpuno prazna, potpuno punjenje se može postići za oko 30 minuta korišćenjem DC punjača.
Pregled osnovnih podataka
S 580 e | ||
Cylinders petrol engine (arrangement; number) | I6 | |
Zapremina, benzinski motor | cc | 2,999 |
Snaga, benzinski motor | kW/hp | 270/367 |
rpm | 5,500-6,100 | |
Obrtni momenat, benzinski motor | Nm | 500 |
rpm | 1,600-4,500 | |
Snaga, elektromotor | kW/hp | 110/150 |
Obrtni moment, elektromotor | Nm | 440 |
Sistemska snaga | kW/hp | 375/510 |
Sistemski obrtni momenat | Nm | 750 |
Kombinovana potrošnja goriva, ponderisana (WLTP)[1] | l/100 km | 1.0-0.8 |
Kombinovana CO2 emisija, ponderisana (WLTP)2 | g/km | 23-18 |
Kombinovana potrošnja energije, ponderisana (WLTP)2 | kWh/100 km | 25.0-22.9 |
Električni domet (WLTP: EAER kombinovano)2 | km | up to 100 |
Ubrzanje 0-100 km/h | s | 5.1 |
Maksimalna brzina | km/h | 250 |
Maksimalna brzina, elektična | km/h | 140 |
[1] Podaci o potrošnji goriva, CO2 emisiji i potrošnji energije su privremeni i utvrđeni su interno u skladu sa metodom sertifikacije „WLTP test procedure“. Do danas, ne postoje ni potvrđene vrednosti od zvanično priznate organizacije za ispitivanje, niti EC odobrenje tipa niti sertifikat o usklađenosti sa zvaničnim vrednostima. Moguće su razlike između navedenih i zvaničnih podataka.