Početkom ove godine rekli smo da planiramo proširenje poslovanja izvan segmenta mobilne telefonije. Pokretanjem kompletnog portfolija fiksnih usluga za domaćinstva u Srbiji, napravili smo prvi i najvažniji korak u ostvarenju te ambicije, kaže Mike Michel, generalni direktor Telenora Srbija u intervjuu za Nedeljnik.

Možete li da objasnite našim čitaocima šta je to Hipernet?

Hipernet je novi portfolio usluga za domaćinstva u Srbiji, koji uključuje fiksni optički internet, digitalnu televiziju u testnoj verziji i fiksnu telefoniju. Verujemo da je Srbija spremna za još jednog snažnog igrača na tržištu distribucije televizijskog sadržaja i nadamo se da će korisnici prepoznati Hipernet kao nov i potpuno drugačiji proizvod. Želeli smo da iskustvo najbolje mreže koje korisnici mobilnih usluga Telenora već imaju, proširimo i na domaćinstva, zajedno sa novom generacijom digitalne televizije i vrhunskim iskustvom za korisnike u svakom trenutku.

Zašto ste se odlučili na proširenje poslovanja na segment fiksnih usluga? I zašto sada?

Tržište mobilne telefonije je u potpunosti razvijeno i na istom nivou je poslednjih nekoliko godina. Operatori širom Evrope i sveta traže alternativne prilike za rast, kao što su paketi koji kombinuju četiri vrste usluga (tzv. quad play). Verujemo u potencijal srpskog tržišta i odlučili smo da ovde proširimo poslovanje, i da u narednih pet godina uložimo čak 300 miliona evra.

Takođe smo primetili da su do sada korisnici imali vrlo ograničene opcije za optički internet i kablovsku televiziju. Želimo da korisnicima u Srbiji ponudimo više izbora, uz novo, drugačije iskustvo i spektar usluga.

Koja je vaša poruka korisnicima: zašto bi trebalo da isprobaju Hipernet?

Ukratko, postoje tri razloga – najbolji internet za celo domaćinstvo, digitalna televizija nove generacije, koja je trenutno u testnoj verziji, i odlično korisničko iskustvo – od trenutka instalacije pa nadalje. Naša poruka korisnicima je jednostavna: isprobajte uslugu, a zatim odlučite da li želite da ostanete s nama.

Spomenuli ste testnu verziju digitalne televizije. Možete li da nam objasnite šta to znači?

Odlučili smo da lansiramo digitalnu televiziju u testnoj verziji, a zatim izgradimo konačni proizvod na osnovu povratnih informacija korisnika. Ovo je uobičajena praksa za kompanije koje korisnike stavljaju na prvo mesto. Nastavićemo da razvijamo nove funkcionalnosti, uključujući unapređenje korisničkog interfejsa i druga poboljšanja u konačnoj verziji televizijske aplikacije. Želimo da pružimo iskustvo poput Netflix-a koje radi besprekorno, kako za sadržaj koji se emituje uživo, tako i na zahtev.

S obzirom na to da ste novi igrač u ovom segmentu, kakva su vaša očekivanja i ambicije?

Pred nama je dug i uzbudljiv put do ostvarenja svih ciljeva koje smo postavili za segment domaćinstava. Svesni smo da naši konkurenti rade na svojim platformama i uslugama više od jedne decenije, ali mi smo brzi, inovativni i u potpunosti ćemo se fokusirati na razvoj ovih usluga u narednim mesecima.

Baš kao što to radimo u mobilnoj telefoniji, Telenor ima za cilj da domaćinstvima pruži besprekorno iskustvo. Na taj način, verujemo da ćemo poboljšati celokupni kvalitet na tržištu.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.