
Često ćete pročitati, a još češće čuti, da je novinarstvo, a posebno onlajn novinarstvo, samo klik, samo senzacionalizam, samo tabloidi.
Ali u celoj toj digitalnoj šumi postoje sajtovi koji dokazuju da i novinarstvo na internetu može da bude više od puke informacije,
da pruži čitaocima kontekst, analize, mišljenje relevantnih sagovornika koji pomažu čitaocima da imaju pravu sliku stvarnosti. I da čitaoci takav sadržaj žele i traže.
I nikad se to ne pokazuje kao u doba krize: u martu, još jednom sudbonosnom mesecu za našu zemlju i region, „osveženi“ sajt Nedeljnik.rs, sa novim glavnim urednikom Dušanom Teleskovićem, zabeležio je vrhunski rezultat: više od milion posetilaca tokom
meseca, i skoro tri miliona otvorenih strana.
Možda i još važnije, prosečno zadržavanje na sajtu, odnosno na tekstu, bilo je duže od dva minuta – sasvim dovoljno da se pročita – zaista pročitaju – vest, informacija, članak.
Sajt Nedeljnik.rs ovim je praktično ponovio svoj najbolji istorijski rezultat, postignut pre pet godina, u doba jedne druge krize, one zdravstvene. Tada nam je, tokom pandemije koronavirusa, takođe više od milion ljudi poklanjalo poverenje svakog meseca. O tome su
svedočili i rezultati na Gemiusu, alatu za merenje poseta koji je Nedeljnik, posle dobro poznatih događaja, tada napustio.
„Surove“ brojke zapravo svedoče o odrazu poverenja koje građani polažu u medij koji ne trguje svojim integritetom, već se rukovodi isključivo javnim interesom. Kao jedan od retkih sajtova među najčitanijima u Srbiji koji nema tabloidan sadržaj, nema crnu hroniku i nema naslove sa informacijama (ili „informacijama“) koje ne možete da nađete u tekstu, Nedeljnik.rs će nastaviti da raste, i postati prava multimedijalna platforma sa najboljim dnevnim sadržajem.