MK Group nastavlja da pruža podršku stanovništvu pogođenom nedavnim zemljotresima u Hrvatskoj. Naime, MK Group je jedna od prvih kompanija koja je uputila finansijsku pomoć od 7,7 miliona dinara za ugrožene i saniranje posledica zemljotresa, a potom su članice MK Group – Carnex i Flora poslale donaciju od 7 tona svojih proizvoda među kojima su konzervirano povrće, konzerve humusa i pašteta, u vrednosti od 5 miliona dinara. Donacija u proizvodima kompanija članica MK Group upućena je zagrebačko-ljubljanskoj mitropoliji, nakon apela i nedavne posete Mitropolita zagrebačko-ljubljanskog Porfirija Srbiji.

„MK Group je među prvim kompanijama koje su uputile finansijsku pomoć od 7,7 miliona dinara za pomoć stanovništvu koje je pretrpelo zemljotrese u oblasti oko Petrinje, Siska, Gline i okolnim selima, a sada nastavljamo da pružamo podršku doniranjem osnovnih životnih namirnica. Svakako da donacije ne mogu zameniti emotivne, materijalne gubitke i porušene domove ljudi, ali se nadamo da ćemo ovom podrškom meštanima bar malo olakšati naredni period i pomoći im u oporavljanju od posledica zemljotresa“, izjavila je Aleksandra Stojanović, direktor korporativnih poslova MK Group.

Novčanom i donacijom u proizvodima, MK Group još jednom pokazuje odgovornost i brigu o zajednicama u kojima posluje, posebno u vanrednim okolnostima.

Od svog osnivanja MK Group kontinuirano pruža podršku u 123 zajednice u kojima posluje, a samo u prošloj godini izdvojeno je više od milion evra prevashodno a borbu protiv pandemije Covid-19, kao i za podršku zdravstvenim radnicima. Imajući u vidu  izvanredne rezultate, zalaganje  i pružanje pomoći čitavom društvu, ova kompanija proglašena je za društveno najodgovorniju kompaniju 2020. godine, od strane Srpske asocijacije menadžera.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.