Privredna komora Srbije dodelila je Mlekari Šabac žig „Čuvarkuća“, za čak osam brendova i na taj način potvrdila natprosečan kvalitet mlečnih proizvoda stvorenih u Srbiji, u potpunosti od domaćih resursa.
Mlekara Šabac je među prvih pet kompanija sa najviše prijavljenih proizvoda, a žig Čuvarkuća dobijen je za sirne namaze Sirko i A la kajmak, Mladi sir, Mediteraneo sir, Mediteraneo morska so sir, Poppy-čokoladno mleko, kao i za Šabački i ABT jogurte.
“Svi naši proizvodi nastaju od domaćih sirovina. Visokokvalitetno sirovo mleko otkupljujemo od 700 farmera čime ih osnažujemo da ostanu na selu i razmenjujemo sa njima sva iskustva koja smo decenijama sticali u mlekarstvu. Znanje koje se koristi u proizvodnji je takođe naše, kod nas u timu rade već generacije ljudi najčešće iz istih familija, tako da su tu majke, ćerke, očevi i sinovi, što nas čini jednom pravom porodičnom proizvodnjom, a opet i industrijom zbog svoje veličine. Održivo poslovanje moguće je u Srbiji kada se, kao kod nas, zasniva na 100% domaćem kapitalu, sirovinama, resursima i znanju. Želim da se zahvalim Privrednoj komori Srbije na ovoj inicijativi jer verujem da će „Čuvarkuća“ zaživeti kao oznaka i opstati u narednim godinama, a takođe želim da se zahvalim i potrošačima na dosadašnjem devedesetogodišnjem poverenju i dobrom ukusu“, izjavio je Dragan Šašić, generalni direktor u Mlekari Šabac.
Mlekara Šabac godišnje prerađuje 50 miliona litara sirovog mleka sa domaćih farmi i plasira više od 20 hiljada tona gotovih mlečnih proizvoda na tržišta Srbije, Evrope, Rusije i Carinske unije, kao i na teritoriji Adria regiona i u Sjedinjenim Američkim Državama.
Konstantnim velikim investicijama u proteklih nekoliko godina i uvođenjem sistema World Class Manufacturing, Mlekara Šabac unapređuje procese u proizvodnji i potvrđuje svoj rad u skladu sa najvišim standardima koji se primenjuju u industriji hrane.