Mondelēz International, Inc. (Nasdaq: MDLZ) formalno se integrisao sa kompanijom Chipita Global S.A, liderom u kategoriji grickalica od testa u centralnoj i istočnoj Evropi koji beleži visoku stopu rasta.
Akvizicija koja je završena u januaru ove godine, omogućava kompaniji Mondelēz International da ponudi širok portfolio proizvoda od testa u Evropi zadovoljavajući rastuću potražnju potrošača u ovom segmentu. Chipita proizvodi trenutno dosežu do dve milijarde potrošača u više od 50 zemalja, a nakon akvizicije već je primetan snažan rast u poslovanju.
Nakon formalne integracije sa kompanijom Chipita, poslovne jedinice kompanije Mondelēz International u centralno-južnoj Evropi biće odgovorne za tržišta Rumunije, Bugarske, Grčke, Kipra kao i region istočnog Jadrana koji čine tržišta Srbije, Hrvatske, Slovenije, Bosne i Hercegovine, Crne Gore, Severne Makedonije, Albanije i Kosova. Samo u ovom delu Evrope kompanija ima 6 fabrika – jednu u Rumuniji, dve u Bugarskoj i tri u Grčkoj.
“Izuzetno mi je drago što smo svedoci ovog istorijskog trenutka kada su se Mondelēz International i Chipita formalno integrisale u jednu kompaniju. Nakon šest meseci zajedničkog rada, jaka pozicija nam omogućava da se fokusiramo na ambicije usmerene ka inovacijama sa novim kombinacijama proizvoda, kao i na razvoj Chipita brendova na novim i već uspostavljenim tržištima“, izjavio je Ivo Najdenov, potpredsednik i generalni direktor kompanije Mondelēz International za centralno-južnu Evropu i dodao: “Činjenica da postajemo globalni lider u kategoriji grickalica od testa doprineće ubrzanom rastu kompanije Mondelēz International, dok istovremeno nastavljamo da gradimo poziciju u našoj industriji u Evropi nudeći prave grickalice, u pravo vreme, napravljene na pravi način.“
Prema novoj organizacionoj strukturi, generalna direktorka kompanije Mondelēz International za tržišta istočnog Jadrana i Bugarsku biće Marina Hadrović koja je deo kompanije već deset godina. Novu ulogu započinje sa pozicije direktora izvoza za Evropu, gde je kroz mrežu distributivnih partnera bila zadužena za razvoj i vođenje brenda Mondelēz proizvoda na brojnim, različitim tržištima širom Evrope.