Najmlađi Vrčinci dobili su novu oazu za igru zahvaljujući inicijativi oca Dimitrija, sveštenika Hrama Svetih apostola Petra i Pavla, da se u porti crkve napravi dečje igralište, u saradnji sa Mozzartom. Kompanija koja je već čuvena po izgradnji košarkaških terena, teretana na otvorenom i parkića, nastavila je niz društveno-odgovornih akcija i u opštini Grocka, u delu naselja gde deca iz obližnjeg vrtića do sada nisu imala adekvatno mesto za druženje i boravak na svežem vazduhu.
U jeku pandemije korone, Mozzart je uvideo značaj da mališani dobiju prostor za igru na otvorenom, pa je u dvorištu crkve postavljeno dosta sprava koje su pogodne za ravoj motorike i mašte dece. Igralište je uređeno po najsvremenijim standardima i ima zaštitnu podlogu, jer je bezbednost mališana na prvom mestu. Akcija je od velikog značaja i za stanovnike celog kraja, koji su dobili lep prostor gde mogu da provode porodično vreme.
– Videli smo da kompanija Mozzart ima dosta društveno-odgovornih projekata u okviru kojih obnavljaju igrališta i na inicijativu oca Dimitrija smo uputilj molbu da nam izgrade dečje igralište ovde u Svetom hramu apostola Petra i Pavla. Odmah su odgovorili i izašli nam u susret. I evo, igralište je već puno, a deca rade svoj najvažniji posao – igraju se! Najvažnije je da imaju gde. Pozvao bih sve kompanije da u ovim teškim vremenima pandemije pomognu svojoj zajednici i zajednici u kojoj posluju. Samo ujedinjeni i složni mozemo da izađemo sa što manje posledica iz ovih teških vremena – poručio je predsednik opštine Grocka Dragan Panteli, a otvaranju igrališta prisustvovao je i Aleksandar Rajković, opštinski većnik za prosvetu.
Mozzart kroz čuvenu akciju „Sto terena za jednu igru“ obnovlja košarkaške terene, ali ide i korak dalje, pa donira teretane na otvorenom, dečja igrališta…
– Naša kompanija se uvek trudi da osmisli nove akcije kroz društveno-odgovorno poslovanje i da odgovori svim molbama za pomoć. Nismo imali ni najmanju dilemu kada smo čuli za inicijativu sveštenika da se najmlađim Vrčincima obezbedi prostor za igru u porti crkve – naglasio je Borjan Popović, direktor sektora korporativnih komunikacija kompanije Mozzart.