Na TikToku ćete od sada moći i da pišete statuse. Platforma za kreiranje video-sadržaja uvela je mogućnost tekstualnih postova do 1.000 reči, u želji da ugosti korisnike koji traže alternativu za Tviter, a kojih je sve više, kako prenosi Gardijan.
U ponedeljak je stiglo zvanično saopštenje da se uvodi ova inovacija, korak okarakterisan kao „širenje granica u kreiranju sadržaja za sve na TikToku“ i „pružanje mogućnosti za kreativnost u pisanju, onakvu kakva je viđena u komentarima i opisima objava“.
Korisnici će takođe biti u mogućnosti da na svoj tekst dodaju stikere, pozadinu u boji, ali biće ograničeni na maksimalno 1.000 reči. Neki su ove opcije uporedili sa onima koje su dostupne na Instagramu. Međutim,čini se da se više cilja na korisnike Tvitera (sadašnjeg X-a) i Tredsa.
Mask je ove nedelje rebrendirao Tviter u X, potez ocenjen kao vrlo riskantan, ali nimalo iznenađujuć. Tviter je pogođen finansijskim problemima, u julu je kompanija dala saopštenje da su njihovi prihodi smanjeni za 50 %, kako klijenti više ne uzimaju reklamni prostor na njihovoj platformi. Rivali su vrlo dobro iskoristili ovaj trenutak da privuku korisnike Tvitera sopstvenim alternativama.
Instagram je lansirao Treds ranije ovog meseca. Iako se više od 100 miliona registrovalo na platformu samo nekoliko dana od njenog lansiranja, broj aktivnih korisnika je opao za čitavih 70 %, kako prenosi Forbs.
TikTok ima preko milijardu korisnika, prema sajtu kompanije, u poređenju sa Instagramom koji ima 2.3 milijarde. Korisnici TikToka su mlađi od onih na Instagramu, prema statističkim podacima u proseku imaju od 12 do 15 godina.
TikTok se, međutim, suočio sa kritikama zbog svojih veza sa Kinom, pri čemu su vlade Kanade, SAD, Velike Britanije i Australije ograničile aplikaciju na uređajima u vlasništvu vlade. Ove nedelje, kompanija je otkrila da njeni zaposleni u Kini mogu pristupiti nekim australijskim korisničkim podacima.