Glasovi publike i stručni žiri odlučili su o pobednicima među više od šezdeset prijavljenih učesnika. Prvoplasirani Jovan Savić osvaja 1000 evra i priliku da se predstavi na nacionalnoj televiziji.
Kompanija Neoplanta već decenijama svojim proizvodima osvaja naša čula – čulo mirisa, ukusa i vida. Ovoga leta, osvojila nam je i čulo sluha, već dobro poznatom pesmom „Široko“ koju je za njih komponovala grupa „Apsolutno romantično“.
Prepoznatljivi taktovi postali su zaštitni znak Neoplantine trpeze, jer zalogaji natenane najbolje idu uz muziku. U želji da se „Široko“ još šire čuje i da pruži podršku muzičarima u razvoju njihove kreativnosti i karijere, Neoplanta je organizovala muzički konkurs. Više od šezdeset prijavljenih učesnika pokazalo je talenat izvođenjem pesme „Široko“.
“Sa velikim zadovoljstvom zahvaljujemo svima koji su učestvovali, izuzetno nam je drago zbog velikog broja pristiglih prijava, što pojedinaca i sastava koji su pokazali svoju kreativnost i muzikalnost. Neoplanta će nastaviti da ulaže u talente i prave vrednosti. Čestitamo najboljima, a posebno nam je drago što će pobednik Jovan Savić, osim novčane nagrade dobiti i priliku za jedan zajednički TV nastup sa grupom “Apsolutno Romantično”, naglasila je Andrea Stanimirović, član žirija i brend menadžer Neoplante.
Najbolji na konkursu, Jovan Savić, samostalno je izveo numeru, ali nije je samo otpevao, već je i odsvirao nekoliko instrumenata i tako na njemu svojstven način dočarao pesmu. Drugoplasirani Đorđe Denić je plenio glasom i kreativnim spotom. Treće mesto je osvojio bend „Liđi i tamburaši“, koji su neraskidivom vezom violine i tambure doneli prepoznatljive zvuke ravnice.
Tri najbolje rangirana izvođača osvojila su novčane nagrade u vrednosti od 1000, 700 i 500 evra. O nagradama je odlučivano na dva načina: glasovima publike putem You Tube kanala “Širooko”, kao i glasovima tročlanog žirija. Žiri su činili Petar Alvirović, frontmen benda Apsolutno Romantično, koji je namenski komponovao pesmu “Široko”, dok su ostala dva člana bili predstavnici Neoplante, Saša Ćirić, menadžer marketinga i razvoja i Andrea Stanimirović, brend menadžer.