Ovo će biti najskuplji tekst u novinama, i najskuplji tekst koji će ovaj novinar ikada napisati.
Eto, sad su očekivanja baš narasla, sada se čitalac češe po glavi i pita kakvo li će čudo biti; ili, ako je već umoran i nije mu do novinarskih doskočica, misli da će objašnjenje biti neka glupost, ono, ovaj tekst je mnooogo skup, koliko skup, ovaj tekst je neprocenjiv, i tako dalje.
Ali ne, iako novinari, makar novinari Nedeljnika, nemaju cenu, ovaj tekst ima.
Košta tačno 100.000 evra.
Toliko će, ako ga bude pročitao, stanoviti Mitar Obradović iz Loznice zatražiti preko jednog od svojih „sigurno dvadeset advokata“, na ime štete pričinjene njegovoj kompaniji.
Čuli smo dosad za SLAP tužbe, kojima se mediji stavljaju u neprilike, čuli smo, avaj, i za fotografsku mafiju – ako ikada Nedeljnik bankrotira, to neće biti zbog Mitra Obradovića iz Loznice, on će to sa mnom lično uostalom, nego zbog lažnih tužbi počesto lažnih fotografa – ali ovo je prvi put da će konditori tužiti sve medije; ajde i medije, nego će tužiti svakog ko je u usta uzeo još stanovitiju kompaniju Nelly, u vlasništvu Mitra Obradovića.
CEO TEKST PROČITAJTE U NOVOM BROJU NEDELJNIKA, KOJI JE U PRODAJI OD ČETVRTKA, 19. DECEMBRA, NA SVIM KIOSCIMA I NA NSTORE.RS