Milena Mićanović, direktorka marketinga i PR-a, Vojvođanska banka, OTP Grupa

U kojoj meri je COVID-19 kriza uticala na komunikaciju i poslovanje Vaše banke?

Globalna pandemija virusa COVID-19 višestruko je uticala na naše planirane aktivnosti, komunikaciju i kampanje. Izuzetno je važno voditi računa da klijenti dobijaju pravovremene i tačne informacije, da budu zadovoljni uslugom uz očuvanje svih atributa brenda. Pratimo redovna istraživanja tržišta i ocene zadovoljstva naših klijenata, osluškujući njihove komentare, kritike, ali i pohvale. Vojvođanska banka i OTP banka Srbija posluju u okviru iste bankarske grupacije OTP Grupe i trenutno je u toku najkompleksniji proces integracije viđen na srpskom bankarskom tržištu. Sama integracija donosi brojne novine i unapređenja za naše klijente, a uspeli smo da upravo tokom pandemije uvedemo koncept upravljanja korisničkim iskustvom u Vojvođanskoj banci, kao jednog od ključnih stubova poslovanja gde nam najviše pomaže aplikacija posebno kreirana za ove potrebe. Verujemo da ćemo time poboljšati zadovoljstvo klijenata, a time ujedno osnažiti i brend OTP Grupe u Srbiji, kao vodeće, inovativne i moderne bankarske grupacije na tržištu Centralne i Istočne Evrope koja posluje u 12 zemalja.

Zbog globalne pandemije odložene su Olimpijske igre u Tokiju. Zašto je važno ulaganje u dugoročne saradnje i kontinuirana komunikacija vrednosti brenda?

Imajući u vidu da je Vojvođanska banka već skoro 20. godina sponzor Olimpijskog komiteta Srbije i da smo vredno mesecima unazad radili na pripremi aktivnosti tokom Olimpijskih igara u Tokiju, mi smo usled odlaganja igara morali da reagujemo brzo i prilagodimo naš plan komunikacija, kampanja i događaja. Preispitali smo prioritete, sagledali celokupnu situaciju i opredelili se da nastavimo sa Olimpijskom kampanjom ubeđeni da je negovanje olimpijskih vrednosti od velike važnosti u ovom neizvesnom periodu. Imamo jedinstvenu situaciju da tri banke iz iste grupacije u tri različite zemlje Srbije, Slovenije i Mađarske podržavaju nacionalne Olimpijske komitete ujedinjeni u istom cilju afirmisanja olimpijskih vrednosti i načela.

Koliko su važna sponzorstva i podrška sportistima iako je godina „izgubljena”?

Put do Tokija će trajati nešto duže nego što smo mislili, ali će dolazak do cilja biti trijumfalan za sve. Najveći deo sporta nije trenutak takmičenja, nego godine napornog rada, sa fokusom na taj jedan tren kada igra počne i sve se pretvori u borbu za rezultat. Zbog toga, istrajnost i strpljenje važan su deo sporta i olimpizma. Ali, još važniji deo su solidarnost i odgovornost, individualna i timska. Olimpijske igre će doći, ali postoje pobede koje su važnije i od sportskih. U tu čast, kao zahvalnost svim herojima ove krize, u maju smo pokrenuli kampanju zajedno sa partnerima iz Olimpijskog komiteta Srbije i formirali najveći i najsjajniji olimpijski krug podrške. Nastavljamo da gradimo taj neponovljivi olimpijski duh sa velikim sportskim imenima kao što je džudista Nemanja Majdov, vaterpolista Dušan Mandić, kajakašica Milica Starović, tekvondoka Tijana Bogdanović, plivačica Anja Crevar i drugi. Zajedno do Tokija!

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.