Dvanesti Weekend media festival biće održan od 19. do 22. septembra u Rovinju.

U okviru festivala, jedna od tema biće i najbolje naslovne strane novina koje su obeležile prethodnu godinu.

Koji su to mediji o čijim se naslovnicama priča? Zbog kojih su se naslovnica tresli političari regioma, a koje su kampanje baš zbog jakih naslovnih stranica mediji uspešno sproveli. Kolika je ustvari važnost naslovnice, kako je dobro napraviti i koliko se puta dogodi da naslovnica odredi tok celog dana u društvu kada se s nekom jakom porukom pojavi ujutro na kioscima, neka su od pitanja na koja će odgovarati i glavni urednik Nedeljnika Veljko Lalić.

„Naslovne strane su danas postale bilbordi sa kojih se šalju političke i druge poruke. Neke novine gotovo i da samo služe da se nađu u prelistavanju naslovnih strana za sutrašnji dan, dok je čitalaca sve manje. I sve manje čitaju. U njuzmagazinima je svakako drugačije, zbog čega se mi trudimo da naše naslovne strane ostanu važne i posle nekoliko godina. Kako, pokušaću da odgovorim na Weekend Media Festivalu“, kaže Veljko Lalić.

Pored Lalića, na panelu „Dobra naslovnica je dobra naslovnica“ govoriće i krativni direktor Mladine iz Slovenije Robert Boteri, glavni urednik „24 sata“ iz Hrvatske Goran Gavranović, a debatu će moderirati urednica voditeljka N1 iz Beograda Minja Miletić.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.