– Celosezonska proslava u čast prošlosti, sadašnjosti i budućnosti NBA –
– Novi spisak od 75 igrača –o kojima je glasao eminintni panel sastavljen od predstavnika medija, sadašnjih i bivših igrača, trenera, generalnih menadžera i direktora timova- biće predstavljen u oktobru–
Nacionalna košarkaška asocijacija (NBA) danas je objavila da će se slavljenička 75. sezona 2021-22. obeležavati kao „NBA 75“ i da će predstaviti 75 najvećih igrača u istoriji Lige.
NBA 75 odaće počast generacijama ljubitelja košarke širom sveta, kao i sadašnjim i bivšim igračima i trenerima. Tokom sezone, Liga će takođe nastaviti višedecenijsko nasleđe pružanja podrške zajednicama u kojima NBA porodica živi, radi i igra, i kroz poboljšanje života preko košarke. Dodatne jednogodišnje proslave uključivaće posebne događaje na timskim tržištima, aktivnosti NBA partnera i ponudu proizvoda u ograničenom izdanju. Emisioni partneri lige, ESPN / ABC, TNT i NBA TV, obeležavaće NBA 75 pružanjem sadržaja tokom čitave sezone.
NBA 75 će takođe premijerno predstaviti novi Nike dizajn opreme koja slavi 75-ogodišnjicu, ornamenentiku sa elementima dijamanta na košarkaškom terenu, uz Wilson loptu, kao novog partnera, i integraciju oko najvažnijih događaja kao što su NBA All-Star 2022 u Klivlendu i NBA Draft pod pokroviteljstvom State Farm®. Klivlend je poslednji put bio domaćin NBA All-Stara 1997. godine, kada je liga proslavila svoju 50-ogodišnjicu..
“Sezona 2021-22. biće istinski posebna jer slavimo 75 godina NBA košarke“, rekao je NBA komesar Adam Silver. „Radujemo se što ćemo odati počast igračima i timovima – kako prošlim, tako i sadašnjim – koji su inspirisali generacije navijača širom sveta.”
Početni planovi za NBA 75 uključuju:
Tim za 75-ogodišnji jubilej
Eminintni panel sastavljen od predstavnika medija, sadašnjih i bivših igrača, trenera, generalnih menadžera i dirktora izabraće novi tim za 75. godišnjicu, u kojem će biti 75 najvećih igrača svih vremena. Tim će biti objavljen u oktobru.
NBA 75 Logo
Prigodni NBA 75 logo, predstavljen ranije, pojavljivaće se tokom sezone na terenima i službenim NBA proizvodima, unutar borilišta i u originalnom emitovanom, digitalnom i sadržaju društvenih medija. Novi logotip predstavlja sveć pogled na kultni identitet Lige, zasnovan na klasičnom simbolu 75. godišnjice – dijamantu.
Marketinška kampanja
NBA 75 biće nastavak kampanje “That’s Game”, koja je započeta početkom NBA plej-ofa 2021. godine. Kampanja će odati počast prošlosti, sadašnjosti i budućnosti NBA na terenima, u zajednici i kulturi. Biće to sveobuhvatna proslava (360 stepeni) fokusirna na fanove, koja će s sprovoditi linearnim, društvenim, digitalnim i fizičkim aktivacijama, dok se Liga sprema za početak sezone i povratak svom tradicionalnom rasporedu.
Nova NBA oprema za igru i lopta za 75. godišnju sezonu
Nike će proslaviti NBA 75 ukrasnim detaljima sa elemntima dijamanta na dresovima i novoj opremi Classic Edition i City Edition širom Lige. New Era takođe integriše 75. dijamantski ukras u svoje kape NBA Draft i Tip Off (izdanja za 2021. godinu).
Pored toga, Wilson će zvanično debitovati kao novi partner za loptu u sezoni 2021-22. Wilson je bio prvobitni proizvođač košarkaške lopte za NBA i službena lopta za utakmice prvih 37 sezona Lige.
Prva sezona NBA lige održana je 1946-47. i u njoj je učestvovalo 11 timova, uključujući tri aktivne franšize: Boston Celtics, New York Knicks i Philadelphia Warriors (sada Golden State Warriors). Knicksi su učestvovali u prvoj NBA utakmici 1. novembra 1946. u Maple Leaf Gardensu protiv tima Toronto Huskiesa, a Warriorsi su krunisani za prvog šampiona Lige iste sezone
Za najnovije detalje o proslavi NBA 75, uključujući mogućnosti za učešće navijača, posetite NBA.com/75 tokom sezone 2021-22.