Usled tehničkih problema, kod Mobi banke ad Beograd je 1. avgusta 2022. zabeležen otežan pristup pojedinim uslugama, koje su uticale na rad bankomata i na rad mobilne aplikacije, a navedeni problemi su delimično nastavljeni i 2. avgusta, navodi se u odgovoru Narodne banke Srbije, javlja N1.

Iz NBS su istakli da su u stalnoj komunikaciji sa predstavnicima Mobi banke, za koju kažu da intenzivno radi na rešavanju nastalog problema, kao i da klijenti Mobi banke nemaju razloga za brigu, „imajući u vidu da Mobi banka posluje stabilno, a da su navedeni problemi tehničke prirode koji će u najkraćem roku biti otklonjeni“.

„Svaki korisnik usluga banke koji eventualno pretrpi bilo kakve materijalne posledice usled ove situacije može da se obrati prigovorom banci, a nakon toga i pritužbom Narodnoj banci Srbije. U svakom slučaju, Narodna banka Srbije će proveriti uzrok nastanka ovih tehničkih problema i ako utvrdi da su rezultat bilo kakve nepravilnosti banke u pogledu poštovanja propisa i standarda upravljanja informacionim sistemom banke, preduzeti prema banci mere propisane zakonom“, zaključeno je u odgovoru NBS.

Prethodno je i Mobi banka saopštila da je usled mesečnih obračuna i obrada, imala poteškoća u radu informacionog sistema.

„Poteškoće su se odrazile na usporenost rada aplikacija, otežano plaćanje karticama, kao i uplate i isplate na bankomatima, navode iz Mobi banke i poručuju da novac nijednog klijenta nije ni na jedan način ugrožen IT poteškoćama, preneo je ranije N1.

„Najiskrenije se izvinjavamo našim korisnicima jer nisu u mogućnosti da raspolažu svojim sredstvima brzo, efikasno i lako kao što su navikli. Očekujemo i verujemo da će se do 14 časova uspostaviti sve funkcionalnosti banke“, poručuju iz Mobi banke.

Uz izvinjenje zbog nastale situacije, Mobi banka moli klijenta da imaju u vidu da banka preduzima sve mere i radnje kako bi im osnovne funkcionalnosti bile dostupne.

„Problem je nastao kada smo zbog povećane aktivnosti klijenata i broja transakcija tokom noći incirali optimizaciju naše core baze. Nažalost, proces se nije okončao u očekivanom vremenu i jutros su se ponovile poteškoće u radu aplikacija i plaćanju platnim karticama. Podizanje sredstva na bankomatima Mobi Banke u dinarima odvija se neometano, dok podizanje evra nije trenutno dostupno“, navode iz Mobi banke.

Dodaje se da je i tokom jučerašnjeg dana, u periodu od 12 časova do 15 časova, došlo do nedostupnosti mobilne i veb aplikacije, a da je od 16 časova uspostavljen je stabilan sistem. Najveći deo zarada proknjižen je u večernjim satima, a transakcije od juče i danas biće realizovane u potpunosti, poručuju iz Mobi banke.

Podsetimo, više korisnika Mobi banke je istaklo daveć drugi dan imaju problem sa pristupom novcu na svom računu.

https://www.nstore.rs/product/elektronsko-pdf-izdanje-nedeljnika-br-550-551-letnji-dvobroj/
https://www.nstore.rs/product/nedeljnik-pretplata-print-eden/
https://www.nstore.rs/product/pretplata-na-digitalno-izdanje-nedeljnika-2000-knjiga/

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.