(Beta) – Pokret Ne davimo Beograd saopštio je danas da je čak i gradonačelnik Aleksandar Šapić potvrdio dugogodišnje tvrdnje tog pokreta da Bus Plus sistem naplate nije ostvario očekivanja i da ga treba ukinuti.

„Prava prilika za vraćanje naplate karata u sistem GSP-a bila je u martu prošle godine, kada je istekao ugovor prethodnom operateru. Grad je uprkos našem protivljenju, ipak produžio ovu štetnu praksu. Sada i gradska vlast potvrđuje da je to bila greška, ali da bi se sada raskinuo postojeći ugovor, potrebno je platiti ozbiljne penale“, navedeno je u saopštenju.  

Pokret Ne davimo Beograd je u martu prošle godine, odnosno pre potpisivanja novog štetnog ugovora, ukazivao da kompanija Kentkart neće doneti poboljšanje naplate karata u gradskom prevozu, što je bilo jasno iz prethodne analize rada Bus plusa.

Takođe, istraživanje stavova građana o naplati karata pokazalo je da je otpor Beograđana prema Bus plusu dodatno otežavao naplatu, a sve su ovo znali i gradski čelnici kada su doneli štetnu odluku da se ugovor produži.

„Na žalost, još jednom se pokazalo da naprednjačka vlast nema jasnu strategiju za javni gradski prevoz, već odluke donosi ‘ad hok’, u zavisnosti od interesa privatnih kompanija, a greške na žalost plaćaju svi građani Beograda. Izgubili smo i vreme i novac građana“, izjavio je Zoran Bukvić, koordinator grupe za saobraćaj Ne davimo Beograd.

Ukazali su i na to da su cene mesečnih karata preskupe za standard osiromašenih građana, te da je potrebno da se deo naplate usmeri direktno od poslodavaca u gradski budžet za javni prevoz, a da se smanje cene mesečnih karata koje građani plaćaju.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.