Ne, Netfliks nije napravio kampanju za „Ostani kod kuće“ kojom spojluje sopstvene serije.
Ako ste videli fotografije bilborda na kojima se nalaze detalji iz poslednjih epizoda „Stranger Things“ ili hit-rijaliti serijala „Love Is Blind“ – a verovatno jeste, pošto na društvenim mrežama mnogi šeruju ovu „kampanju“ – treba da znate da ti bilbordi nisu pravi.
Mada spojleri jesu.
Forbs piše da bi ovo bila dobra ideja, ali da jednostavno nije istinita. Lažna kampanja je u stvari zamisao Miami Ad School Europe iz Hamburga u Nemačkoj, odnosno studenata Zajne Kongruankit i Matihorn Pračuambo Čajmoungkalo (ako ovo ne možete da izgovorite, oni se zovu Brave).
Njima je palo na pamet da je zaluđenicima za serije (a zar nismo to svi?) najbolje obezvrediti izlazak napolje tako što ćete im otkriti detalje iz epizoda koje nisu odgledali.
Otkako je video za kampanju postavljen prošlog četvrtka, mnogi sajtovi i brojni tviteraši pomislili su da je ovo prava kampanja i da bilbordi – skroz digitalni – stvarno postoje.
„Mi smo znali da je to super ideja, ali nam je cilj bio da stvorimo komunikaciju koja bi mogla nešto da promeni“, kaže Pračuabmo Čajmoungkalo, koji nije očekivao da će se sve toliko zapatiti.
Netfliks je inače odbio ovu kampanju, ali im ne ide loše: od kraja januara, broj gledalaca je porastao za 25%, prenosi Forbs, a akcije kompanije skočile su 17%.