Gradnja metroa počeće u Železniku, a prva linija ići će od Makiša. preko Sajma, do Mirijeva. Druga će ići trasom koja je nekada bila prioritetna, od Ustaničke do Zemuna, uz ukrštanje na – Savskom trgu.

O tome je za Blic govorio Stanko Kantar, prvi čovek javnog preduzeća zasad i dalje čudnog imena, kao one karte koje su se prodavale u izbornoj kampanji – „Beogradski metro i voz“.

„Trase su definisane. Sve analize su pokazale da najveći problem u saobraćaju imamo od Banovog brda do Mostarske petlje. Traj pravac predstavlja prioritet za rešavanje, a na njega se nadovezuje ‘Beograd na vodi’ kao budući najveći generator putovanja“, kazao je Kantar za Blic.

Komentara

  1. maxy
    8. јун 2019. 15:56

    Mirijevo je postalo jedno ogromno stambeno naselje u kome tokom špica vlada totalni saobraćajni kolaps. S obzirom da su gradska, susedna naselja već profilisana i ogranicena rastom, a samo Mirijevo nije, ovakva odluka me ne čudi u opšte. Dakle, Mirijevo nije mesto presecanja linija već samo "zadnja pošta", kraj puta.

  2. Анонимни
    8. јун 2019. 19:52

    mirijevo sa 90000 stanovnika se tesko moze nazvati NIGDE

  3. Milorad Knežević
    9. јун 2019. 05:14

    Kaže se "ni od kud, ni za gde"!Šaljite novinara i urednika u večernju školu!

  4. Леда
    9. јун 2019. 15:01

    Железник са околином (Сремчица, Жарково) има преко 100 хиљада становника

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.