Gradnja metroa počeće u Železniku, a prva linija ići će od Makiša. preko Sajma, do Mirijeva. Druga će ići trasom koja je nekada bila prioritetna, od Ustaničke do Zemuna, uz ukrštanje na – Savskom trgu.
O tome je za Blic govorio Stanko Kantar, prvi čovek javnog preduzeća zasad i dalje čudnog imena, kao one karte koje su se prodavale u izbornoj kampanji – „Beogradski metro i voz“.
„Trase su definisane. Sve analize su pokazale da najveći problem u saobraćaju imamo od Banovog brda do Mostarske petlje. Traj pravac predstavlja prioritet za rešavanje, a na njega se nadovezuje ‘Beograd na vodi’ kao budući najveći generator putovanja“, kazao je Kantar za Blic.
maxy
Mirijevo je postalo jedno ogromno stambeno naselje u kome tokom špica vlada totalni saobraćajni kolaps. S obzirom da su gradska, susedna naselja već profilisana i ogranicena rastom, a samo Mirijevo nije, ovakva odluka me ne čudi u opšte. Dakle, Mirijevo nije mesto presecanja linija već samo "zadnja pošta", kraj puta.
Анонимни
mirijevo sa 90000 stanovnika se tesko moze nazvati NIGDE
Milorad Knežević
Kaže se "ni od kud, ni za gde"!Šaljite novinara i urednika u večernju školu!
Леда
Железник са околином (Сремчица, Жарково) има преко 100 хиљада становника