NFT uglavnom vezujemo za digitalnu umetnost, igrice ili slične industrije. Ali najnovija kolekcija NFT-jeva dolazi iz pivske industrije. Banjalučka pivara sa svojim Nektar pivom priključila se svetu digitalnih tokena dizajnirajući kolekciju od 12 NFT-jeva i tako postalo prvo regionalno pivo i  jedan od prvih brendova koji se oprobao u ovoj inovativnoj i digitalnoj sferi.

Kreativni tim iz marketinga Banjalučke pivare je osmislio šaljiv i zanimljiv način da pozovu potrošače na društvenim mrežama da im oni pošalju svoje viđenje šta zapravo znači NFT.  

“Kreirali smo ograničenu seriju od 12 jedinstvenih digitalnih tokena i svih 12 NFT-jeva poklonićemo onima sa najkreativnijim odgovorima na pitanje „WTF je NFT?“ Više stotina ljudi je već učestvovalo u ovoj šaljivoj aktivaciji Nektara o NFT-ju, pokušavajući da svojim viđenjem približe brendu šta zapravo znači ovaj popularan termin,“ poručili su iz Banjalučke pivare i pozvali sve iz regiona da posete Instagram stranicu Nektar piva i učestvuju u ovoj aktivaciji do 31. marta: https://www.instagram.com/p/CbfoN-6I02s/?utm_medium=copy_link

Iz Banjalučke pivare poručuju da se kolekcija nalazi na Open Sea platformi, a osim NFT-ja Nektar piva, 12 dobitnika očekuju i druge nagrade poput ulaznica za Nektar OK Fest, Nektar Garden Fest, utakmicu KK Crvena Zvezda, majica, čaša, i, naravno piva, jer ipak je pravo pivo bolje od ovog digitalnog.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.