Više od 100 miliona evra u narednom ciklusu biće investirano u novu logističku infrastrukturu i moderne tehnologije na tržištima Srbije, Bosne i Hercegovine, Severne Makedonije, Crne Gore i Zambije, najavila je Nelt Grupa na godišnjoj konferenciji za medije.

 

Predstavnicima medija obratili su se Darko Lukić, generalni direktor Nelt Grupe, Marko Cilić, izvršni direktor za finansije Nelt Grupe, Sonja Todorova, potpredsednica za poslovanje Neltovih brendova i Bojana Mucić, izvršna direktorka ljudskih resursa Nelt Grupe.

Darko Lukić, CEO Nelt Grupa

 

Sonja Todorova, Nelt Grupa

 

„Ovu godinu u Neltu obeležila je uspešna CEO tranzicija i organizaciona transformacija Grupe, kao i činjenica da smo nastavili sa ubrzanim rastom prihoda i pokrenuli poslovne operacije na tržištu Rumunije. Nelt Grupa će ostvariti prihod od 1,4 milijarde evra, što je rast od 8% u odnosu na prošlu godinu“, naglasio je Darko Lukić, generalni direktor Nelt Grupe.

 

NAJVEĆI INVESTICIONI CIKLUS U ISTORIJI NELTA

Planirana investicija od 100 miliona evra, najveća u istoriji kompanije, biće usmerena na proširenje postojećih kapaciteta, redizajn i optimizaciju logističke mreže, i implementaciju robotizacije i drugih automatizovanih rešenja. Između ostalog, cilj je da se kroz ovu investiciju centralno-distributivni logistički centar u Dobanovcima sa intermodalnim terminalom dodatno profiliše kao regionalni logistički hub, kao i da se podigne regionalna efikasnost poslovanja uz poštovanje usvojenih ESG standarda.

 

ULAZAK I POSLOVNE OPERACIJE NA TRŽIŠTU RUMUNIJE

Nelt Corp je nova kompanija Nelt Grupe na tržištu Rumunije, sa sedištem u Bukureštu.

„Rumunsko tržište sa 19 miliona stanovnika i BDP-om od oko 330 milijardi dolara, pruža značajne poslovne prilike za nas. S obzirom na nivo razvoja trgovinskog sektora, Rumunija se nametnula kao atraktivna destinacija za nove poslovne aktivnosti Nelta u regionu. Unapređenje prodaje Nutrino i Nutrino Lab proizvoda je primarni cilj, dok je dugoročni plan proširenje portfolija brendova u distribuciji i logističkih usluga“, rekao je Marko Cilić, izvršni direktor za finansije.

Marko Cilić, Nelt Grupa

 

LIDERI U KATEGORIJAMA DEČIJE HRANE I MESNIH PRERAĐEVINA

Nelt brendovi, Fabrika dečije hrane i Neoplanta, učvrstili su lidersku poziciju u kategorijama dečije hrane i mesnih prerađevina u kojima poslujemo. Brojne inovacije i novi proizvodi doveli su do značajnog rasta tržišnog učešća (Fabrika dečije hrane 37%, Neoplanta 14%). Takođe, beleži se povećanje ukupnih prihoda obe kompanije (Fabrika dečije hrane +25%, Neoplanta +12%) u odnosu na 2023. godinu.

 

UNICEF I NELT – 1,3 MILIONA DOLARA ZA JAČANJE OBRAZOVNIH SISTEMA

Nelt Grupa potpisala je ove godine strateško partnerstvo sa Unicefom u okviru koga će izdvojiti 1,3 miliona američkih dolara u periodu od tri godine, za jačanje obrazovnih sistema u Srbiji, Severnoj Makedoniji, Bosni i Hercegovini i Angoli. Ova inicijativa će omogućiti da oko 30.000 učenika, uključujući 1.000 iz najugroženijih grupa, stekne digitalne i zelene veštine koje su neophodne za tržište rada 21. veka.

Bojana Mucić, Nelt Grupa

 

Nelt Grupa uložila je pet miliona evra u povećanje zarada u 2024. godini, kao i skoro 1,4 miliona u benefite za zaposlene, dok je u razvoj i edukaciju zaposlenih uloženo preko 600.000 evra.

Photo by Branimir Milovanović

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.