U protekloj 2020. godini, koja je obeležena globalnom pandemijom i restrikcijama koje su uvedene, došlo je do velikog pada automobilske industrije. Pad tržišta u Srbiji se beleži na 23,49% u odnosu na prethodnu godinu.
Uprkos veoma teškoj godini i brojnim izazovima Nissan je u Srbiji generisao značajan broj prodaje novih vozila i dodatno ojačao svoju poziciju na tržištu sa 2.9% ukupnog tržišnog učešća i 5,13% učešća u segmentu novih putničkih i lakih komercijalnih vozila za privatne kupce.
Dobro prodajni rezultati reflektovali su se i na listu najprodavanijih vozila u segmentu te je Nissan Qashqai, prema zvaničnim podacima JATO*, zauzeo PRVO mesto u C- SUV segmentu a to ga je i postavilo na 9. mesto najprodavanijih modela u 2020. godini.
Pored modela Qashqai, Nissan se može pohvaliti i dobrom prodajom nove generacije modela Nissan Juke, koji je lansiran početkom 2020. godine a koji je prema zvaničnnom izveštaju povećao svoje učešće u B-SUV segmentu za 1,14 procentnih poena.
Rast prodaje i dobro ostvareni poslovni rezultati brenda Nissan u 2020. godini, uprkos globalnoj pandemiji, su rezultat dobre strategije poslovanja koja je precizno usmerena na potrebe kupca.
2021 godina će za Nissan biti jako uzbudljiva jer se očekuje lansiranje novog modela Nissan Qashqai koji je na evropskom tržištu jedan od najprodavanijih SUV-a u segmentu.
*Podaci dobijeni iz zvaničnog JATO izveštaja za registraciju za Srbiju.