„Puno radim i nosim crnu majicu, ali nije svaka crna majica ista. Moje su od kašmira“, rečenica je u kojoj leži tajna uspeha Đorđa Armanija.

On je kreator koji nas je naučio da luksuz ne mora da bude neudoban i uštogljen, piše Blic.

Njegov stil vezujemo za biznis, šik i rafiniranu eleganciju, iako se u međuvremenu proširio na sve segmente mode, a i životnog stila.

Trendove Armani prezire, ali je uvek savremen. Za njega ključ bezvremenog stila leži u eleganciji, koja nikad neće izaći iz mode. Elegancija dolazi iz glave – prvo ide misao, pa potez. Inteligencija je neophodna da biste bili elegantni, poručuje Armani. 

Svaki uspeh podrazumeva i pomeranje granica ili promenu standarda. Tako nas je Đorđo oslobodio viška asesoara i uveo sportske elemente u poslovnu i svečanu garderobu. Njegovi modeli su opuštenih linija, što ih čini udobnim, u njima se lako krećete, bez obzira na to da li ste na poslu ili u večernjem izlasku, a u isto vreme delujete lepo i savremeno. Preferira crnu i tamnoplavu, u kojima figura deluje tanje, a dozvoljavaju vam da eksperimentišete sa formama i teksturama. 

Svaki detalj je duboko promišljen. Čak je i čuvenog orla za liniju Emporio Armani lično nacrtao.

Planetarno popularni kreator, osim svom savršenom radu, za slavu ipak treba da zahvali moćnoj holivudskoj produkciji. Bilo je dovoljno da obuče čuvenog Ričarda Gira za ulogu u filmu Američki žigolo (1980) i da mu se otvore vrata svetske slave, a njegov ležerni stil postane sinonim za dobar izgled. 

U svoju biografiju može da upiše i da je prvi živi umetnik kome je muzej Gugenhajm napravio izložbu dela, 2000. godine. Kao i da je jedini kreator uz Kristijana Diora koji se pojavio na naslovnoj strani časopisa Tajm.

Pet godina kasnije ušao je u svet visoke mode po svim strogim načelima i izlagao je kolekcije u Parizu. Kreacije sa njegovim potpisom prošetale su celim svetom, od crvenih tepiha na modnim i filmskim događajima do zabava za zvanice iz visokog društva.

Njegove modele nose Megan Foks, Rijana, Madona, Ana Vintur… Raznolikost njegovih obožavateljki govori o tome koliki je modni genije. I to samouk. Modu nikad nije studirao. 

Globalizacija je za njega nešto čemu se ne treba suprotstavljati. Modni stav ne menja, ali prati promene. Tako je osnovao liniju А/X: Armani Exchange u pokušaju da se probije na američko masovno tržište. 

Modna kuća Đorđo Armani, kao i mnoge druge modne kuće, izgrađena je prvenstveno na identitetu i estetici samog Đorđa Armanija. U takvim kompanijama brend preuzima identitet osnivača. Namenjen je elitnom i „modno pismenom“ sloju. Danas je to imperija. Osim glavne kompanije i pet linija namenjenih različitim modnim grupama, Armani ima linije za proizvodnju nameštaja i kućnog dekora, čokoladica za poklone, kozmetike i parfema, otvorio je restorane po celom svetu, a ušao je i u hotelski biznis.

Smatraju ga najmoćnijim čovekom u modnom svetu.


Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.