(Beta) – Prevoz enregenata i druge „robe od vitalnog značaja“ koje obavlja preduzeće „Srbija Kargo“ imaće u narednih šest meseci prioritet prevoza u železničkom saobraćaju na prugama u Srbiji, prenela je danas Nova ekonomija.
Vlada Srbije donela je Uredbu kojom se uređuje privremena mera utvrđivanja prioriteta prevoza u železničkom saobraćaju, koji se obavlja na mreži pruga Srbije.
„Srbija Kargo“ će zbog toga imati prvenstvo prolaza u odnosu na sve druge prevoze koji se obavljaju prugama, uključujući i putnički železnički saobraćaj, piše u Uredbi koja će važiti šest meseci.
Cilj uredbe je da spreči poremećaj na tržištu snabdevanja robom od vitalnog značaja za obavljanje delatnosti privrednih subjekata u Srbiji.
Prioritet prevoza se odnosi na prevoz uglja, mazuta, nafte i naftnih derivata, prevoz ruda gvožđa, koksa i bakra, gotovih proizvoda od gvožđa i čelika, kontejnerski prevoz robe široke potrošnje, prevoz kiselina.
Bobby
Цевоводни транспорт је најекономичнији транспорт енергената. Потом следи бродски. Када дође до тога да се превози железницом, преостаје само питање, за колико ће трошкови тако превезених енергената из тог разлога додатно допринети узлету цене у небо ? А можда се из неког разлога (да, баш ког ?) само желело новац пореских обвезника усмерити у "Србија карго" ?