Marko Njavro kao novi generalni direktor SPP Slatko i slano (Atlantic Štark) donosi novi zamajac budućem rastu, Matjaž Vodopivec ima zadatak da razvije novo područje za rast Argete –tržište Poljske.
Početkom marta, nadovezano na osnovnu stratešku viziju jačanja temelja poslovanja i razvoja novih poslovnih prilika, dolazi i do promena u organizaciji Atlantic Grupe.
Marko Njavro novi generalni direktor SPP Slatko i slano (Atlantic Štark)
Mesto generalnog direktora Štarka koji u okviru Atlantic Grupe posluje kao SPP Slatko i slano preuzima novi kolega Marko Njavro, koji u sistem Atlantic Grupe dolazi sa mesta regionalnog predsednika u kompaniji Molson Coors Brewing za tržišta Slovenije, Hrvatske i BiH, s ukupnim godišnjim prihodom od gotovo 200 miliona eura. Reč je o petoj po veličini industriji piva na svetu u čijem je sastavu i hrvatski industrijski lider – Zagrebačka pivara. Radi se o stručnjaku iza kojeg stoji 18 godina iskustva i rezultata u FMCG industriji sa ozbiljnim međunarodnim referencama. Marko je prethodno bio generalni direktor Molson Coorsa u Bugarskoj, direktor marketinga u Rumuniji, a pre toga je bio na čelu grupnog marketinga za brendove Stella Artois, Beck’s, Lowenbrau, Hoegarden i Leffe za devet tržišta srednje i istočne Evrope sa sedištem u Pragu, te marketing menadžer za Ožujsko pivo. Marko će na novoj funkciji direktora SPP Slatko i slano u Atlanticu raditi sa sedištem u Beogradu, a u svom radu odgovaraće predsedniku Uprave.
Matjaž Vodopivec novi direktor tržišta Poljske
Dosadašnji generalni direktor SPP Slatko i slano Matjaž Vodopivec će preuzeti poziciju direktora tržišta Poljske, koje je u Argeti definisano kao prioritetno tržište za rast. Matjaž je kao čelni čovek Štarka od 2010. godine zaslužan za kontinuitet liderske pozicije snack proizvođača u Srbiji, s naglaskom na razvoj pozicije Smokija u svim zemljama regiona i očuvanje Najlepših želja kao vodećeg domaćeg brenda čokolade u Srbiji, a u najrecentnijem periodu je hrabro ušao u neke od najvećih investicija do sada u našoj kompaniji. Kao direktoru tržišta Poljske sa sedištem u Varšavi, biće mu korisna i ranija iskustva rada u multinacionalnim kompanijama Mars, Diageo i Phillip Morris, a glavna će mu odgovornost biti razvoj održivog poslovnog modela i distributivnih kapaciteta za Argetu. U svom radu odgovaraće potpredsedniku Grupe za Delikatesne namaze, Donat Mg i međunarodno širenje.