U kampanji The Empty Cup, u kojoj glavnu ulogu igra George Clooney, Nespresso naglašava rizik koji klimatske promene predstavljaju za poljoprivredne zajednice dok brend jača svoju dugoročnu posvećenost očuvanju najkvalitetnijih kafa na svetu.

Nespresso, pionir i sinonim za visokokvalitetnu doziranu kafu, obeležava Međunarodni dan kafe naglašavajući pretnju koju klimatske promene predstavljaju globalnoj proizvodnji kafe i ulažući napore da se ona zaštiti.

George Clooney u novoj kampanji pod nazivom The Empty Cup je ambasador brenda koji drži praznu šoljicu kafe kao simbol rizika sa kojim se suočavaju mnogi uzgajivači kafe širom sveta, od kojih preko 140.000 radi direktno za Nespresso. Trenutno je 60% divljih vrsta kafe ugroženo, a 50% zemljišta koje se danas koristi za uzgoj kafe moglo bi da bude neodrživo do 2050.godine. Nežna Arabika je posebno osetljiva na vremenske promene.

Obezbeđivanje i zaštita budućnosti visokokvalitetne kafe bila je centralna tačka Nespresso strategije poslednjih 20 godina. Pokrenut 2003. godine u saradnji sa Rainforest Alliance, NespressoAAA Sustainable Quality™ Program pomaže poboljšanju kvaliteta prinosa uz zaštitu životne sredine i poboljšanje života farmera i njihovih zajednica.

Osnaživanje poljoprivrednih zajednica kako bi zaštitili svoju zemlju od vremenskih promena, a istovremeno se borili protiv uzroka klimatskih promena, ključno je za buduću održivost kafe visokog kvaliteta. Nespresso to radi kroz regenerativnu poljoprivredu: pristup koji ima potencijal ne samo da smanji globalnu emisiju gasova već i da poveća otpornost ruralnih područja na uticaje klimatskih promena.

U kampanji The Empty Cup prvi put je dugogodišnji ambasador brenda Nespresso prikazan kako drži praznu šoljicu umesto svoje prepoznatljive Nespresso kafe.

George Clooney je rekao: “Pretnja od klimatskih promena je stvarna i uzgajivači kafe su na prvoj liniji fronta. Od vitalnog je značaja da osnažimo ove zajednice da izgrade finansijsku i ekološku otpornost, ne samo da bi opstale, već i da sve više napreduju. Ovaj koncept je u srcu Nespresso pristupa. Ali sve ovo je više od kafe. Klimatske promene nisu nešto što jedna kompanija ili čak cela industrija može popraviti. One zahtevaju hitnu, hrabru akciju na globalnom nivou. Ulozi su veliki.”

Guillaume Le Cunff, Nespresso CEO je rekao: “Izuzetan ukus, visok kvalitet i specijalne mešavine kafe su u opasnosti. Moramo delovati da zaštitimo zajednice kafe i samu kafu od klimatskih promena. Ovo je bila osnova Nespresso pristupa već 20 godina, a sada idemo dalje. Regenerativna poljoprivreda ima potencijal da poljoprivredu učini delom rešenja za klimatsku krizu. To je pristup koji ne uzima samo iz zemlje, već zapravo leči prirodu i vraća je u ravnotežu. Ponosan sam što je Nespresso pionir u ovoj tranziciji, ali moramo učiniti više. Pozivamo subjekte – i privatne i javne – da preduzmu mere koje će napraviti primetnu razliku.”

Santiago Gowland, Rainforest Alliance CEO, je rekao: “Gotovo četvrtina emisija potiče iz poljoprivrede, šumarstva i drugog korišćenja zemljišta. Hitno nam je potrebna brža akcija za rešavanje klimatskih promena i promena načina na koji uzgajamo hranu koja mora da ima važnu ulogu. Dobra vest je da prelazak na regenerativnu poljoprivredu može da smanji uticaj i da održi globalni sistem ishrane za buduće generacije.”

Uticaj klimatskih promena vrlo se oseća u Portoriku gde je pre pet godina kao posledica uragana uništeno 80% useva na ostrvu. Zahvaljujući naporima više kompanija, uključujući Nespresso, predviđa se da će se ovogodišnja žetva po prvi put vratiti na nivo pre uragana.

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.