Budvanska rivijera je za predstojeću sezonu 2020. obogatila turističku ponudu, pa će na raspolaganju biti 130 hotela, odnosno, 17.300 ležajeva. Više od polovine ovih smeštajnih kapaciteta činiće hoteli sa četiri i pet zvezdica. Ljubitelje crnogorskog primorja najviše će ipak obradovati to da se prošlogodišnje cene hrane, pića i plažnog mobilijara neće menjati. Osim toga, goste iz Srbije i sveta na potezu od Jaza do Buljarice očekuje i oko 3.000 soba, apartmana, kuća i vila za izdavanje, ili oko 32.000 ležajeva.
Celokupnu ponudu, Turistička organizacija opštine Budva predstaviće u okviru najznačajnijeg turističkog događaja u zemlji i regionu, 42. Međunarodnog sajma turizma u Beogradu, koji se održava od 20. do 23. februara.
Budvanski hotelijeri pripremili su specijalne cene i povoljne aranžmane tokom uskršnjih i prvomajskih praznika, dok će se tokom glavne turističke sezone cene kretati od svega 10 eura po osobi u privatnom smeštaju, pa do nekoliko stotina u hotelima visoke kategorije.
„Imajući u vidu da Srbija predstavlja veoma značajno emotivno tržište za nas, Turistička organizacija opštine Budva pristupa sa posebnom pažnjom promociji u ovoj zemlji. Tokom prošle godine, gosti iz Srbije su bili na drugoj poziciji po broju dolazaka i broju noćenja, ostvarivši blizu milion noćenja. Verujemo da će srpski turisti i u toku naredne letnje sezone biti u samom vrhu po broju dolazaka i noćenja na budvanskoj rivijeri“, istakla je Maja Liješević, direktorka Turističke organizacije opštine Budva.
Budva svake godine obogati svoje smeštajne kapacitete novim hotelima visoke kategorije, pa će tako biti i ove sezone.
„U pripremi su dva hotela visoke kategorije sa 5 zvezdica, Slavija i Square, koji će biti otvoreni do početka glavne turističke sezone. Oni će dati novi šarm Budvi i ujedno upotpuniti turističku ponudu našeg grada“, kaže Liješević.
Osim manifestacije „Od Uskrsa do Vaskrsa“ i budvanskog Karnevala, kao i specijalnih aranžmana u hotelima i privatnom smeštaju za uskršnje i prvomajske praznike, na Sajmu će biti predstavljena i standardna turistička ponuda Budve tokom cele sezone, od aprila do oktobra.
Budva će na kreativan i maštovit način predstaviti svoju destinaciju na Sajmu na moderno osmišljenom prostoru – štandu koji će biti potpuno „prekriven“ LED ekranima koji će posetiocima približiti prirodne lepote, plaže, manifestacije i sportske aktivnosti budvanskog zaleđa.
Prvog dana Sajma, tokom koktela koji je organizovan za prijatelje i medije iz Srbije, štand su posetili Njegova ekselencija ambasador Crne Gore u Beogradu Tarzan Milošević sa saradnicima, predstavnici Ministarstva održivog razvoja i turizma Crne Gore, predstavnici turističke privrede i najeminentniji mediji iz Srbije.
Tokom četiri dana trajanja Sajma turizma, svi pratioci Facebook i Instagram stranice TO Budva (budva.travel) biće u prilici da učestvuju u bogatoj nagradnoj igri koji su pripremili predstavnici TOB-a u saradnji sa turističkom privredom grada.
Budva će biti među 700 direktnih izlagača i suizglagača iz 40 zemalja. Zajedno sa poslovnim gostima ukupno će biti prisutno 44 države.