Celokupni vizuelni identitet Erste Grupe, samim tim i Erste Banke u Srbiji, biće u potpunosti izmenjen i modernizovan u skladu sa uzbudljivim poslovnim poglavljem tokom kojeg ćemo nastaviti da sledimo viziju naših osnivača, kao i uverenja i vrednosti na kojima Erste Grupa počiva.
„Brend može dugoročno biti uspešan samo ukoliko predstavlja odraz jasnih vrednosti i uverenja – i živi u skladu sa njima. To je ono po čemu se izdvajamo još od našeg osnivanja pre više od 200 godina. Naše klijente stavljamo u središte svega što radimo i sa njima gradimo ravnopravan odnos pun uzajamnog poštovanja. Želimo da ljudi prepoznaju naše vrednosti, osete ovu našu viziju, i to je upravo ono čemu će naš novi korporativni dizajn grupe doprineti“, izjavio je Vili Černko, predsednik Izvršnog odbora Erste Grupe.
Postepena implementacija, odnosno uvođenje potpuno novog izgleda na lokalnom tržištu, kreće od januara 2023. godine.Naša poslovna priča započela je još daleke 1864. godine u Novom Sadu i tokom više od 150 godina uspešnog poslovanja i prilagođavanja ciljnim javnostima Banka je kontinuirano menjala i unapređivala svoj vizuelni identitet pokazujući ne samo svoju fleksibilnost, već i spremnost na promene.
Jednostavnije, brže, intuitivnije
Korporativni dizajn Erste Grupe je u potpunosti modernizovan i usklađen sa novim tehnologijama digitalnog sveta u kome živimo. „Pravi je trenutak da Erste brend napravi veliki iskorak sa našim novim dizajnom. Time će naš brend postati još pristupačniji, fleksibilniji i orijentisaniji na budućnost“, kaže Mario Štadler, direktor Sektora za upravljanje brendom i komunikacijama Erste Grupe.
Novi vizuelni identitet obuhvata optimizovani logotip, nove korporativne boje i novi font. Erste logotip zadržava svoj prepoznatljiv i jedinstven karakter, ali će biti osvežen u dizajnu i monohromatski u primeni. U kombinaciji sa novim fontom, koji je prilagođen analognoj i digitalnoj upotrebi i novim bojama, izgled Erste Banke postaje moderniji, privlačniji i svežiji. Rezultat ovih promena je jedinstven korporativni dizajn koji omogućava ujednačeno iskustvo brenda na svim kanalima.
Zasluge za strateški razvoj novog vizuelnog identiteta pripadaju agenciji Jung fon Mat.
Najjači brend Austrije i bankarski brend br. 1 u Evropi
Erste je proglašen za najjači austrijski brend u izveštaju Brand Finance za 2022. godinu. Na međunarodnom nivou, Brand Finance je proglasio Erste za najjači brend u Evropi u kategoriji „Bankarski brendovi“. U izveštaju se ukazuje da je Erste napredovao prema Indeksu snage brenda za 22.4 poena – potvrđujući time uspešnu strategiju brenda.