Vozači sve češće mogu da vide MOL benzinske stanice pored značajnih puteva u Srbiji, ali i u gradovima. Dokle se stiglo sa širenjem mreže i koji su dalji planovi MOL grupe za Srbiju? Gde se mogu očekivati naredne servisne stanice?

Naša strateška odluka je da iz godine u godinu povećavamo broj benzinskih stanica u isto vreme ulažući i u transformaciju postojećih. Trenutno na teritoriji Srbije imamo 72 benzinske stanice. Ove godine smo otvorili modernu stanicu na Bežanijskoj kosi, a pripremamo i otvaranje još jedne na području Zapadne Srbije. Konstantno tragamo za novim lokacijama u Srbiji. Fokus su nam delovi Srbije u kojima trenutno nemamo benzinske stanice, ali i glavni putni pravci na kojima postoji potreba za benzinskim stanicama.

Šta je to zbog čega ste najponosniji i zbog čega bi svi vozači trebalo da postanu redovni posetioci MOL benzinskih stanica?

Naši primarni proizvodi EVO goriva su najkvalitetniji benzin i dizel koje stalno inoviramo, jer nam je cilj da kupcima ponudimo proizvod vrhunskog kvaliteta. Ove godine našim kupcima smo ponudili i novi premijum benzin EVO 100 Plus sa trostrukim efektom: duži vek motora, bolje performanse i niže emisije štetnih gasova. Navedeni trostruki efekat je sadržan i u EVO Diesel Plus premijum gorivu koje je u prodaji već izvesno vreme. Tu su, naravno, i tečni naftni gas, polimeri, lubrikanti i auto-hemija. Sve ovo predstavlja osnov izgradnje poverenja sa našim kupcima, koji nam se zbog toga redovno vraćaju. Zauzvrat, mi svake godine nagrađujemo naše lojalne kupce. U nagradnoj igri koja je trajala do 4. januara, svi korisnici programa lojalnosti koji natoče minimum 20 litara bilo kog goriva imali su šansu da osvoje jednu od vrednih nagrada, od kojih je glavna nagrada Mercedes CLA 180. Pored glavne nagrade imali smo i nedeljne nagrade, tačnije 18 kartica lojalnosti sa po 20.000 poena na svakoj.

Pored nabrojanog, MOL Serbia u ponudi ima i gastro asortiman. Sada smo već postali prepoznatljivi po prijatnom mirisu sveže pripremljene hrane i kafe u okviru Fresh Corner dela. Sa ovim konceptom smo krenuli još 2015. kada smo otvorili prvi Fresh Corner u okviru benzinske stanice na graničnom prelazu Horgoš 2. Danas imamo 45 Fresh Cornera širom Srbije na kojima je prodato više od osam miliona šoljica kafe i više od milion hotdogova.

U proteklom periodu sreli smo se i sa dve nove MOL robne marke – čipsom i energetskim pićem. Da li je u pripremi neki novi brend?

Tako je, prošle godine lansirali smo naše robne marke: energetsko piće Jim i Crunch&Go čips. U planu je da sledeće godine lansiramo novi brend naše kafe, ali i još neke proizvode. A pored toga ćemo u prvom kvartalu sledeće godine pokrenuti naš novi program lojalnosti – MOL MOVE. On donosi znatne promene kada je u pitanju lokalno tržište, a cilj je da stvorimo dodatnu vrednost za krajnjeg korisnika. Ovaj program već funkcioniše u nekoliko zemalja u kojima je prisutna MOL grupa i već ima više miliona registrovanih korisnika u regionu. Sa velikim nestrpljenjem se pripremamo za trenutak kada ćemo ovaj program moći da ponudimo i našim klijentima u Srbiji i omogućimo im da povoljnosti jedinstvenog programa lojalnosti koriste ne samo u zemljama regiona već i u mnogim zemljama EU.

Korisnike vašeg programa lojalnosti često obraduju i specijalne ponude, bilo da se radi o popustima na sredstva za „održavanje“ automobila ili proizvodima koji su sezonskog karaktera. Kako se biraju partneri i koliko vam je važan program lojalnosti i povezivanje sa brendom?

Strategiju kompanije uvek prilagodimo i povratnim informacijama koje dobijemo od naših kupaca, ali i redovnim istraživanjima o zadovoljstvu korisnika naših proizvoda i usluga. Tek kada pažljivo uklopimo sve ove elemente, donosimo odluku sa kojim partnerima ćemo kreirati zajedničku akciju.

Trudimo se da stalno unosimo promene i unapređujemo naš program lojalnosti kako bismo kreirali dodatne vrednosti za krajnjeg korisnika. Stoga ćemo od naredne godine i preći na novi program lojalnosti, već pomenuti MOL MOVE koji sa sobom nosi potpuno novi koncept pristupa potrošaču. Usmeren je tako da prati aktivnosti korisnika i na osnovu njih pravi ponude prilagođene svakom pojedinačno. Svesni smo da naši korisnici prepoznaju da MOL kao brend uvek brine o svojim lojalnim članovima, a verujemo da ćemo sa ovim novim rešenjem taj odnos podići još za stepenik više.

Na kojoj MOL pumpi je najbolje da pokupimo okrepljenje za put?

Ne biste pogrešili na bilo kojoj da se zaustavite. Sa ponosom mogu da kažem da imamo vrlo stroge standarde kada je priprema i serviranje naših proizvoda u pitanju. Na svim servisnim stanicama koje u svom sastavu imaju Fresh Corner, kafa i hotdog, kao i svi ostali proizvodi su identično visokog kvaliteta i prepoznatljivog ukusa.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.