Širok opus stručnih i naučnih izdanja Fakulteta za medije i komunikacije bogatiji je za još jednu knjigu iz oblasti digitalnog marketinga „SEO: od teorije do prakse“ autora Nataše Krstić i Milana Gajića. U knjizi su objašnjeni svi elementi SEO procesa i dat je i sveobuhvatan pregled tehnika za uspešno pozicioniranje veb-sajta na pretrazivačima, koji u moderno doba internet revolucije predstavlja jedan od najrelevantnijih kanala digitalnog marketinga.

„SEO: od teorije do prakse“ jedna je od retkih knjiga na srpskom jeziku koja detaljno obrađuje ovaj vid digitalnog marketinga, i služi kao detaljan vodič ka unapređenju vidljivosti, autoriteta i relevantnosti veb-sajta. Autori u knjizi dele svoje bogato iskustvo u oblasti SEO-a, uz obilje aktuelnih primera, u cilju da studentima i praktičarima pojednostave ovaj složen kanal digitalnog marketinga, kao i da olakšaju razumevanje SEO-a i u teoriji i u praksi.

Nataša Krstić vanredna je profesorka na studijskom programu Digitalni marketing Fakulteta za medije i komunikacije, a 2016. godine specijalizarala je i optimizaciju veb-sajt na internet pretraživačima (Search Engine Optimisation, SEO) na Univerzitetu Kalifornija. Milan Gajić, bivši student i predavač na FMK, nakon završenih studija stekao je bogato iskustvo u optimizaciji veb-sajtova za domaće i inostrane klijente.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.