Legendarni modni brend BOSS obeležio je četvrt veka poslovanja u Srbiji, nezaboravnom žurkom kojoj je prisustvovalo više od osam stotina gostiju, uključujući brojne pop zvezde, glumce, sportiste, umetnike i dugogodišnje obožavaoce ovog kultnog brenda. Ovaj veliki jubilej okupio je na jednom mestu muzičke zvezde Konstraktu i Zoe Kidah, neka od najpoznatijih imena domaće glumačke scene, poput Milana Marića, Petra Benčine, Milene Radulović, Slavena Došla, Matee Milosavljević i Anje Alač, kao i sportiste Mihaila Dudaša i Olge Danilović, i čuvenog umetnika Andreja Josifovskog. Pomenuti gosti su, plešući uz ritmove internacionalne DJ zvezde Rhine Love i jedne od naših najpoznatijih DJ-ica Nadežde Dimitrijević, nosili komade iz novih proleće/leto i pre-fall BOSS kolekcija za 2022. godinu, koje su dostupne u BOSS radnjama u Beogradu.

Čitava zabava bila je u znaku tri boje – crne, bele i kamel, spojenih u sada već prepoznatljivoj šari novog BOSS brend identiteta, koji je početkom 2022. godine doživeo promenu posle čak 50 godina postojanja. Rebrendingom BOSS dokazuje da veliki brendovi uvek teže promenama u skladu sa vremenom. BOSS se tako danas obraća onima koji vode samoopredeljen način života, sa stilom, strašću i svrhom, te podstiče svoju publiku da deluje i bude verna onome što jeste, uz dozu inteligentnog humora i empatije.

Pored prepoznatljivih boja, novu BOSS kolekciju za proleće/leto 2022. karakteriše i smela upotreba B monograma, ponekad i duž celih odevnih komada, oslikavajući potpuno novi pravac brenda koji sam diktira trendove i pravila. Kolekcija inspirisana osunčanom Kalifornijom iz sredine prošlog veka, sastoji se od oversized lepršavih svilenih haljina, bomber jakni i odela napravljenih od laganih, letnjih materijala, kombinujući besprekorno ukrojene komade koji poštuju tradiciju BOSS brenda i opuštenost koja karakteriše novi pravac u kome se ova modna kuća kreće.

Predstavljanje nove kolekcije na globalnom nivou pratila je kampanja #BeYourOwnBoss, koja je okupila brojna svetska imena, kao što su top-modeli Kendal Džener, Hejli Biber i Džoun Smols, zatim poznati američki reper Future, TikTok zvezda Kabi Lejm, južnokorejski pevač i glumac Li Min Ho, britanski bokser Entoni Džošua, italijanski teniski šampion Mateo Beretini i nemačka atletičarka Alika Šmit.

Ova godina obeležila je početak nove ere za kompaniju HUGO BOSS. Oba brenda unutar grupacije, BOSS i HUGO, prošla su kroz potpunu transformaciju, izazvavši ogromnu pažnju javnosti širom sveta. Rebrending kampanja generisala je rekordnih 24 milijarde prikaza u okviru kampanja na društvenim mrežama i uvećala prihode kompanije za 55 odsto, čineći prvi kvartal 2022. godine najjačim u istoriji HUGO BOSSA.

Prvu franšiznu BOSS radnju u Beogradu otvorila je kompanija MOVEM & Co. 2001. godine, dok je BOSS prisutan kroz multibrend radnju Movem Fashion još od 1997. godine. Novootvorena BOSS radnja u Galeriji prva je na svetu sa potpuno novim i osveženim konceptom enterijera, koji spaja bogatu istoriju i tradiciju brenda dugu pola veka sa novim, modernim pravcem u kojem se brend kreće. Zahvaljujući besprekornoj usluzi, kojoj se posvećuje veća pažnja čak i od odabira najkvalitetnije garderobe, Movem Fashion prodajni tim je 2013. i 2014. godine poneo titulu Best Practice za tržište Istočne Evrope i svih tržišta izvan Evropske unije. Kompaniji MOVEM & Co. dodeljen je i status HUGO BOSS Gold Partnera, što znači da u ponudi ima najreprezentativnije komade BOSS kolekcija u ovom delu Evrope.

Da uspeh zavisi isključivo od uspešnog rada svakog pojedinca, kompanija MOVEM & Co. je dokazala 2014. i 2015. godine, kada je dobila prestižnu nagradu Srpske asocijacije menadžera, kao poslodavac godine u kategoriji malih preduzeća, da bi danas postala jedna od vodećih kompanija u premijum segmentu modne garderobe u Srbiji.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.