Kod marketinga uticaja nisu bitni samo lajkovi, bitnije je da sadržina na smisaoni način bude prihvaćena od strane publike. Pri tom Maddie Raedts, osnivač i glavna kreativna direktorica u agenciji za marketing uticaja IMA, svim robnim markama savetuje da na svim platformama budu autentične.
„Pod autentičnošću mislim pre svega na to da se influenserima, sa kojima robne marke sarađuju, dozvoli da se sa svojim ciljnim grupama povežu na način koji je za njih najadekvatniji. Pri tom je važno da je sadržina pripremljena i objavljena tako da odgovara platformi, u suprotnom mogu i posledice biti negativne, kako za robnu marku, tako i za influensera,« kaže gospođa Raedts, jedan od ključnih govornika 21. konferencije medijskih trendova SEMPL, koja se održava u četvrtak i petak, 28. i 29. novembra u Portorožu.
Više od hiljadu trista učesnika ovogodišnje konferencije SEMPL na nastupu Maddie Raedts moći će da sazna, da li marketing utiče nešto, što je nešto odgovarajuće za svaku robnu marku, koje platforme su najadekvatnije za kampanje marketinga uticaja odnosno koje su možda nedovoljno obuhvaćene strategijama komunikacije. Na primerima dobre prakse robnih marki kao što su Under Armour, Booking.com, Tommy Hilfiger, Calvin Klein, Revolve, Daniel Wellington i drugih odaće nam trikove, pomoću kojih kampanja marketinga uticaja može biti uspešnija i koje parametre za merenje uspešnosti marketinga uticaja treba koristiti.
28. i 29. novembra u Portorožu sigurno će biti dovoljno dobrog sadržaja za objavljivanje na različitim društvenim mrežama, ali i prilika za susrete sa influenserima. Srdačno ste pozvani!
Brze prijave za 21. SEMPL su na raspolaganju već za 190 evra.