Kako mašine percipiraju svet? Na koji način možemo da razumemo fiziološke mehanizme ljudskog tela, namere i inteligenciju? Da li će tehnologija uspeti da nam dočara virtuelni miris i ukus – samo su neki od izazova za budućnost koje je kompanija Huawei predstavila na ovogodišnjem Global Analyst Summit-u u Šenženu. Kineski tehnološki gigant okupio je veliki broj analitičara iz industrije i finansija, ključne lidere i medije iz celog sveta i predstavio buduće trendove u industriji i strategiji razvoja ove kompanije.

Huawei je najavio i inovacije koje su usmerene na unapređenje industrije, kao i plan koji će svuda omogućiti 10 Gbps konekcije sa 5.5G i F5.5G, što je sledeći korak u razvoju bežičnih i fiksnih mreža.

Rotirajući predsednik kompanije Ken Hu govorio je o pristupu inovacijama i izgradnji zelenijeg inteligentnog sveta.

„Kompanija Huawei kontinuirano ulaže napore kako bi ojačala pristup inovacijama, omogućila industrijama da postanu digitalne i inteligentne i pružila svoj doprinos u izgradnji sveta sa niskim sadržajem ugljenika. Preduzimamo aktivne korake ka rastu, razvoju i povećanju naše poslovne otpornosti, kazao je Hu.

Kako ističe Hu, kada je reč o oblasti računarstva, Huawei redefiniše sistemske arhitekture za pojedinačne čvorove, osnovni softver i centre podataka u nastojanju da značajno poveća performanse sistema i energetsku efikasnost. U pogledu  softverskog ekosistema, ostvaren je ogroman napredak u izgradnji HarmonyOS ekosistema, koji radi na više od 220 miliona Huawei uređaja, a HarmoniOS Connect ima više od 1.900 partnera u ekosistemu.

Izvršni direktor odbora i predsednik Upravnog odbora za IKT infrastrukturu Dejvid Vang osvrnuo se na činjenicu da su tokom proteklih 30 godina, mobilne komunikacije evoluirale u novu generaciju otprilike na svakih 10 godina.

“Mobilna industrija je pre dve godine ušla u 5G eru, a prema predviđanjima, 6G era će doći nakon 2030. godine. Do tada, komunikacione tehnologije nastavljaju da se razvijaju, a očekujemo da će potrošači 2025. godine osetiti poboljšanje koje će doneti 5.5G”, rekao je Vang.

U oblasti usluga u Cloud-u, Huawei gradi MetaStudio, koji će u velikoj meri ubrzati proizvodnju digitalnog sadržaja, i ujedno prilagođava portfolio proizvoda različitim industrijskim scenarijima. Huawei Cloud je privukao preko 30.000 partnera i više od 2,6 miliona programera širom sveta, a više od 6.000 aplikacija je sada dostupno na Huawei Cloud Marketplace-u.

Uz Huawei Cloud kao osnovu, Huawei ima za cilj da pruži „Sve kao uslugu“, pretvarajući infrastrukturu, tehnologiju i stručnost u usluge zasnovane na ovoj platformi i olakšavajući prelazak na cloud za klijente u različitim industrijama.

Kada je reč o uređajima, Huawei želi da potrošačima omogući inteligentno iskustvo usredsređeno na korisnika u svim aspektima njihovog života, efektivno ubrzavajući približavanje fizičkog i digitalnog sveta.

Optimiziranje napajanja i potrošnje digitalnom tehnologijom Huawei takođe razvija rešenja sa niskim sadržajem ugljenika na nivou sistema za zelenu IKT infrastrukturu, fokusirajući se na bežične bazne stanice i centre podataka.

Huawei takođe gradi integrisane timove koji se fokusiraju na specifične industrije, približavajući specijalizovanu grupu stručnjaka poslovnim izazovima kupaca. Ideja je da za svaku industriju obezbedi rešenja za digitalnu transformaciju i da brže odgovori na potrebe kupaca.

Tagovi

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.