Tradicionalnom događaju prisustvovali su predstavnici Neltovih partnerskih kompanija iz Srbije i regiona
Tradicionalni, treći po redu Nelt Customer Day, održan je danas uz prisustvo predstavnika Privredne komore Srbije i velikog broja direktora i menadžera iz vodećih kompanija u logistici, transportu i trgovini. Fokus ovogodišnjeg Customer Day-a, bio je na transformaciji celokupnog logističkog sektora, integrisanim lancima snabdevanja i intermodalnom transportu, kroz osnaživanje regionalnih partnerstava.
Između ostalog, Nelt Grupa je na događaju najavila izgradnju novog skladišta u Dobanovcima, u okviru najvećeg investicionog ciklusa u istoriji kompanije u naredne tri do četiri godine, što će biti značajna podrška daljem rastu poslovanja, povećanju operativne efikasnosti i podizanju nivoa kvaliteta usluga.
„Plan je da izgradimo jedan od tehnološki najnaprednijih sistema skladištenja u regionu, kako bismo pružili bržu, efikasniju i kvalitetniju uslugu našim klijentima u odnosu na druge distributere. Cilj nam je unapređenje logističkih kapaciteta, sa posebnim fokusom na automatizaciju i optimizaciju logističke mreže i naših operacija. Distribucija jeste i ostaće srce poslovanja Nelta. Ali, izvrsnost u pružanju logističkih usluga i poznavanje, kao i vođenje brendova su dve velike, konkurentske prednosti Nelta“, rekao je Darko Lukić, generalni direktor Nelt Grupe i dodao da kompanija nastavlja sa ubrzanim rastom prihoda i ove godine, ali i geografskim širenjem poslovanja.
U okviru panel diskusije „Transformacija brodarske industrije u lancu snabdevanja“ u kojoj su učestvovali Ivić Vodopija, generalni direktor za istočnu Evropu Maersk-a, Stevica Čarapić, regionalni direktor MSC-a, Erich Cossutta, osnivač i predsednik Dragon Maritime Grupe, uz Vuka Mijanovića, menadžera lanca snabdevanja i razvoja logističkih usluga Nelt Grupe, govorilo se, između ostalog, o važnosti partnerstava koja se razvijaju u brodarskoj industriji, šta ta partnerstva znače za lance snabdevanja, kao i koja tehnološka rešenja trenutno transformišu brodarsku industriju.
Glavni govornik na događaju bio je Lukasz Musialski, partner i viši konsultant u kompaniji Chaingers, koji je govorio o modernim trendovima u logistici i načinima na koje se kompanije mogu prilagoditi promenama na tržištu.
„Evropsko tržište logističkih nekretnina je u stalnoj ekspanziji i godinama beleži značajan rast potražnje za skladišnim i logističkim prostorom. Kako bi odgovorile zahtevima, kompanije iz industrije moraju imati odgovor na potrebe tržišta i klijenata i ići u korak sa trendovima gradeći efikasne i automatizovane skladišne prostore. Neltova investicija u novu logističku infrastrukturu je primer kako se na rastuće zahteve tržišta reaguje”, naveo je Musialski.
Događaj je završen razgovorom Gorana Popovića, direktorom operacija Bambi i Nenada Dikovića, menadžera sektora ugovorne logistike o integrisanoj saradnji kompanija Bambi i Nelt, i šta je sve potrebno uraditi da bi takvo partnerstvo bilo uspešno.
Nelt Customer Day je godišnja prilika za razmenu iskustava, ideja i inovacija među liderima u logistici, transportu i trgovini. Ključna poruka sa ovog događaja je da lanci snabdevanja moraju biti integrisani kako bi bili efikasni i otporni, kroz partnerski pristup svih karika – proizvođača, logističkih i brodarskih kompanija, distributera i retailera, zarad zadovoljstva krajnjeg potrošača.
Foto: Promo Nelt